Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CMBS, VSA oraz SHAWD
#41
Jesteś pewien, że to błąd 61?
Chyba takiego nie ma.
Błąd 88:
DTC 88: Kontrolka tempomatu adaptacyjnego (ACC) nie włącza się, kontrolka CMBS włącza się.
Radar fal milimetrowych przegrzewa się, napięcie zasilania radaru fal milimetrowych jest zbyt niskie lub wystąpił błąd połączenia między modułem tempomatu adaptacyjnego (ACC), a modułem radaru fal milimetrowych.
Odpowiedz
#42
Zrzuty z HDS

DTC HELP
61
MILLIMETER WAVE RADAR COMMUNICATION ERROR

POSSIBLE FAILURES

Open in the harness between ACC control unit and millimeter wave radar
Short to ground in the harness between ACC control unit and millimeter wave radar
Faulty ACC control unit
Faulty millimeter wave radar
Open in the line between the ground and millimeter radar
Open in the harness between the ACC relay and millimeter wave radar
Open in the harness between fuse box and millimeter wave radar
Faulty ACC relay
DIAGNOSTIC PROCEDURE

Check the time with the cycle of receiving :
1)Even if the time is over the stipulated receiving cycle, the data can't be received five consecutive times, the malfunction is detected.
TEST CONDITIONS

After turn on the ACC ECU power source switch, the continuous detection should be performed.
FAIL SAFE ACTION

CMBS/ACC out of action
CONDITIONS FOR CANCELING DTCs

IG OFF (0)
Clear DTCs with the HDS
INDICATOR STATUS

ACC Indicators ON
CMBS indicator ON (Only the vehicles equipped with CMBS)
SYSTEM CHECK CYCLES

Continuously
DTC STORAGE TIMING

1 Driving Cycle
NOTE: After a millimeter radar is replaced, the aiming must be performed.




DTC HELP
88
MILLIMETER WAVE RADAR OUT OF DETECTION CONDITION

POSSIBLE FAILURES

The millimeter wave radar is overheat
(internal temperature >95°C)
The voltage of radar power is low (9Vor less)
The communication error between ACC unit and radar
During initial check
DIAGNOSTIC PROCEDURE

The extra-bit of communication data sent from radar shows ON
Temperature : the interior of radar is 95°C or more
Voltage :power voltage is 9V or less
Communication error: the radar fails to communicate for 0.5 seconds
TEST CONDITIONS

After switch the current of the millimeter radar on, perform continuous detection.
FAIL SAFE ACTION

ACC auto-cancel
CMBS out of action
CONDITIONS FOR CANCELING DTCs

IG OFF (0)
Clear DTCs with the HDS
INDICATOR STATUS

ACC Indicators OFF
CMBS indicator ON (Only the vehicles equipped with CMBS)
SYSTEM CHECK CYCLES

Continuously
DTC STORAGE TIMING

1 Driving Cycle
Note: The millimeter wave radar can't measure the distance, but it isn't a malfunction.
Odpowiedz
#43
Witam, mi podczas użytkowania KB1 i teraz KB2 wyświetlało CMBS, VSA i SHAWD zawsze taka choinka, raz wymieniłem 3 czujniki przy skrzyni koszt chińczyków z wymianą 360zł i ponad 2 lata spokój, a teraz w KB2 pełno błędów znów choinka ale przyczyną był przełącznik przy pedale hamulca auto samo hamowało do zera i pedał był jak beton, aby dojechać na szczęście 1km do domu odpiąłem wtyczkę pedał zrobił się miękki i dało się dotrzeć, zakup na Ali... u chińców 36750-sma-003 za 25 zł, w 6 dni był i auto nie hamuje samoistnie kontrolki po gasły, błędy w KB2 można skasować jak i podejrzeć z poziomu joysticka na wyświetlaczu. Pojawił się jednak problem przestał działać radar i nie trzyma odległości proszę o instrukcję jak przeprowadzić kalibrację radaru.


Załączone pliki Miniatury
   
w tej chwili
1. sprowadzona Acura KB2 - naprawiam
2.  Acura KB2- Sprawna używam
Odpowiedz
#44
Założyłem grupę na Facebooku dla fanów Legenda 
Zapraszam do grupy i do komentowania 
Nazywa się : Honda Legend Polska 
https://www.facebook.com/groups/2383750865019811/
Niech się rozwija grupa
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości