Liczba postów: 225
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jan 2009
Reputacja:
0
Proponuję zamontować gałkę z sedana - mała i zgrabna - nie przypomina murzyńskiego prącia jak ta w coupe.
Liczba postów: 749
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2009
Reputacja:
0
baltom dobrze mowi, w sedanach sa fajne galki
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
gałka w Legend niestety jest gałką,która ma zwalnianie blokady w przycisku na gałce-to dość ogranicza wybór odpowiadających nam gałek. Są tacy co ryzykują i montują gałki bez tej blokady jednocześnie narazając się no to, że podczas jazdy w trybie D4 wskoczy N lub inny, mniej pożądany tryb - np. P :mrgreen:
Gałka ma dość prostą budowę i a się ją samemu zdjąć bez przeszkód.
Można pomyśleć od przełożenia ccałego modułu lewara z Legend 96' w zwyż, gdzię tryb pracy skrzyni wybiera się poprzez wciśnięcie gałki w dół- usunięcie przyciskuz owej gałki pomogło konstruktorom stworzyć coś bardziej subtelnego...
Swoja drogą zastanawia mnie fakt, dalcego Coupe i Sedan mają inne gałki, co ciekawe, o ile wiem nie da się przełożyć tak poprostu gałki z sedana do coupe, wymaga to przełożenia całej konstrukcji lewara.
v6