Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gałka od AT
#1
Witam.
Mam pytanie czy ktoś z was przerabiał gałkę od zmiany biegów w automacie. Chodzi mi aby była normalnej wielkości a nie jak w tirze. Od czego by przypasować? Wiadomo że będzie trzeba użyć siły i obciąć i założyć od czegoś innego Uśmiech
Odpowiedz
#2
Proponuję zamontować gałkę z sedana - mała i zgrabna - nie przypomina murzyńskiego prącia jak ta w coupe.
Odpowiedz
#3
baltom dobrze mowi, w sedanach sa fajne galki Uśmiech
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Odpowiedz
#4
gałka w Legend niestety jest gałką,która ma zwalnianie blokady w przycisku na gałce-to dość ogranicza wybór odpowiadających nam gałek. Są tacy co ryzykują i montują gałki bez tej blokady jednocześnie narazając się no to, że podczas jazdy w trybie D4 wskoczy N lub inny, mniej pożądany tryb - np. P :mrgreen:

Gałka ma dość prostą budowę i a się ją samemu zdjąć bez przeszkód.

Można pomyśleć od przełożenia ccałego modułu lewara z Legend 96' w zwyż, gdzię tryb pracy skrzyni wybiera się poprzez wciśnięcie gałki w dół- usunięcie przyciskuz owej gałki pomogło konstruktorom stworzyć coś bardziej subtelnego...

Swoja drogą zastanawia mnie fakt, dalcego Coupe i Sedan mają inne gałki, co ciekawe, o ile wiem nie da się przełożyć tak poprostu gałki z sedana do coupe, wymaga to przełożenia całej konstrukcji lewara.
v6
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości