Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ekonomiczna prędkość na trasie
#11
Marcin napisał(a):To praktyka. Użytkuję i Hondę i Acurę na podobnych trasach więc mogę porównywać ilość spalanego paliwa w podobnych warunkach.

Ma to jakieś sensowne uzasadnienie techniczne?
Może Acurą w rzeczywistości przejeżdżasz np 120 km miast 100 - dzięki kombinowanemu ogumieniu i nietypowym felgom. 20 mm większe koło od oryginału to licznik zaniża o ok 4% . Jakoś spokoju mi nie daje ta różnica 2 litrów - chyba, że w Acurze masz TV sat, lodówkę i plazmę
Odpowiedz
#12
Acura jest bardziej wyeksploatowana, ma silnik C32A1 z troche innym osprzętem niż Hondowski C32A2. Ponadto Acura ma węższe opony(felgi i rozmiar opon seryjny 15') podczas, gdy Honda również ma oryginalny zestaw czyli 16' z oponami 215/55/16.

Trudno jest to wytłumaczyć w sposób logiczny bez przeprowadzania jakiś konkretnych testów, w których zawiera się eliminacja poszczególnych czynników przekładających się na spalanie. Acura przejeżdzam do włączonej kontrolki rezerwy w granicach 310mil tankując 60 litrów. Hond niejednokrotnie na 60 litrach pokonuję dystans 620 - 670km.

Acura jak i Honda są w 100% seryjne pod względem optycznym, mechanicznym i wyposażeniowym Oczko

Wkrótce Acura dostanie oryginalne 16' z oponami takimi jak przewidziała fabryka 215/55/16 no i zobaczymy.
v6
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości