Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regeneracja zawieszenia, przeróbka na wkręcane sworznie?
#1
Przymierzam się do ruszenia zawieszenia w KA9, bolą mnie tylne dolne wahacze, które nówki OEM kosztują po ok 1000 zł za sztukę.
Czy ktoś z was przerabiał te wahacze na sworznie wkręcane?
Trzeba byłoby rozwiercić i nagwintować wahacz i potem dobrać wkręcane sworznie do tego.
Odpowiedz
#2
Takie tematy proponuję zlecić zakładowi ślusarskiemu.
Tam pan Henio z 40 letnim doświadczeniem rozetnie gniazdo sworznia, dotoczy nowy sworzeń, zagwintuje gniazdo na nowo i zakontruje wszystko nakrętką kasującą luz.
Jeśli będzie naprawdę panem Heniem starej daty to jeszcze dołoży do tego kalamitkę do smarowania sworznia.
Koszt IMO maks: 600,00 zł a wahacz na wiele lat.
Odpowiedz
#3
sova dałeś radę z tą bolączką ? Mam do wymiany z tyłu sworzeń dolnego prawego wahacza.
Odpowiedz
#4
Niestety jeszcze się za to nie zabrałem nawet..
Odpowiedz
#5
U Nas na prowincji ! Znaczy w Szczecinie są dwa warsztaty które regeneruje zawieszenia. Ja w pogotowiu mam zregenerowany przód i tył. Panowie robią to według starej szkoły ,więc naprawdę solidnie.
Odpowiedz
#6
Zorientowałem się jak jest z regeneracją w Białymstoku. Koszt takiej operacji to 150zł, czas realizacji jakieś 2-3h. Rozwiązanie jest bardzo praktyczne, gdyż jest możliwość regulacji, kasacji luzu.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości