Liczba postów: 201
Liczba wątków: 25
Dołączył: May 2014
Reputacja:
3
Miejscowość: Częstochowa (rzadko Łódź)
Przymierzam się do ruszenia zawieszenia w KA9, bolą mnie tylne dolne wahacze, które nówki OEM kosztują po ok 1000 zł za sztukę.
Czy ktoś z was przerabiał te wahacze na sworznie wkręcane?
Trzeba byłoby rozwiercić i nagwintować wahacz i potem dobrać wkręcane sworznie do tego.
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
Takie tematy proponuję zlecić zakładowi ślusarskiemu.
Tam pan Henio z 40 letnim doświadczeniem rozetnie gniazdo sworznia, dotoczy nowy sworzeń, zagwintuje gniazdo na nowo i zakontruje wszystko nakrętką kasującą luz.
Jeśli będzie naprawdę panem Heniem starej daty to jeszcze dołoży do tego kalamitkę do smarowania sworznia.
Koszt IMO maks: 600,00 zł a wahacz na wiele lat.
Liczba postów: 110
Liczba wątków: 13
Dołączył: Oct 2018
Reputacja:
0
Miejscowość: Boston
sova dałeś radę z tą bolączką ? Mam do wymiany z tyłu sworzeń dolnego prawego wahacza.
Liczba postów: 201
Liczba wątków: 25
Dołączył: May 2014
Reputacja:
3
Miejscowość: Częstochowa (rzadko Łódź)
Niestety jeszcze się za to nie zabrałem nawet..
Liczba postów: 327
Liczba wątków: 14
Dołączył: Mar 2017
Reputacja:
0
Miejscowość: Szczecin
U Nas na prowincji ! Znaczy w Szczecinie są dwa warsztaty które regeneruje zawieszenia. Ja w pogotowiu mam zregenerowany przód i tył. Panowie robią to według starej szkoły ,więc naprawdę solidnie.
Liczba postów: 110
Liczba wątków: 13
Dołączył: Oct 2018
Reputacja:
0
Miejscowość: Boston
Zorientowałem się jak jest z regeneracją w Białymstoku. Koszt takiej operacji to 150zł, czas realizacji jakieś 2-3h. Rozwiązanie jest bardzo praktyczne, gdyż jest możliwość regulacji, kasacji luzu.