Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wymiana uszczelniacza prawej półosi KA9
#1
Na tą czynność należy poświęcić około 2h w zależności jak łatwo będą odkręcały się śruby/nakrętki.

1. Odkręcamy i zdejmujemy koło.
2. Odkręcamy nakrętkę na przegubie - klucz 36.
3. Wyjmujemy zawleczkę (zabezpieczenie nakrętki) z dolnego sworznia sworznia zwrotnicy.
4. Odkręcamy nakrętkę dolnego sworznia sworznia zwrotnicy - klucz 19.
5. Odkręcamy nakrętkę śruby mocującej "widelec" do wahacza dolnego - klucz 17.
6. Wyciągamy półośkę wkładając "łapkę" między przegub wewnętrzny, a dyferencjał. Półoś osadzona jest na pierścieniu.
7. Wymieniamy uszczelniacz. Warto wcześniej przygotować odpowiedni przyrząd do wbicia nowego uszczelniacza, gdyż posiada on wargę którą łatwo uszkodzić.

Uwaga: Podczas pracy nie wylatuje olej z przekładni.

Numer uszczelniacza: 91206-PY4-004


Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz
#2
Czyli się udało Uśmiech
Odpowiedz
#3
Ciężko było, nakrętka na przegubie stawiała opór, ale w końcu się poddała Uśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości