Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Demontaż rozrusznika
#1
Cała praca zajęła mi ok 3h z jedzeniem pizzy i piciem piwa, do rzeczy:
1. Ściągamy koło lewe przednie
2. Nakrętka od półośki
3. Sworzeń wahacza dolny
4. Widelec amortyzatora + 2 śrubki 10 mocujące przewód ABS.
5. Półoś, odkręcamy 3 śruby 12 i wychodzi z oringiem.
6. Akumulator, podstawa.
7. Alternator, pasek, łapa.
8. Przewód masowy w bloku koło rozrusznika.
9. Trzymajka przewodów śrubka 10 na łapie poduszki.
10. Górna nakrętka poduszki.
11. Podnosimy silnik troszkę do góry i możemy odkręcać 3 śruby mocujące łapę.
12. Przewody od rozrusznika.
13. Dwie śruby mocujące rozrusznik.

Mam wszystko zapisane w zeszyciku, upewnię się czy czegoś nie pominąłem. Wydechu nie trzeba ściągać, jeśli ktoś ma sprytne ręce i troszkę siły to bez problemu odkręci wszystko. Dla wygody odkręciłem o kilka rzeczy więcej tutaj opisanych, może ktoś ogarnie szybciej Uśmiech

[Obrazek: d5c4db836316d.jpg]
[Obrazek: 0fa93af0d0325.jpg]
[Obrazek: 811ef75e40e50.jpg]
[Obrazek: 7dbc91b68f0df.jpg]
Odpowiedz
#2
Podepne sie tutaj pod ten zacny temat, czy ktos kupowal rozrusznik firmy (podobno polskiej) AS taki jak w linku ponizej?
https://as-pl.com/pl/p/S5101
Przyznam,ze juz go i tak kupilem, ale bylbym zainteresowany opinia kogos, kto skorzystal z tego ustrojstwa w praktyce.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości