Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co po KB1?
#1
Pomału zaczynam się zastanawiać nad zmianą samochodu.
Jestem trochę w kropce, bo KB1 spełnia w 100% moje oczekiwania, sporo w niego zainwestowałem, jednak ma małą wadę - wiek.
Zastanawiam się co zrobić - czy:
1. Jeździć dalej KB1, aż przestanie się opłacać jego naprawa, albo EU zakaże odpalania takich potworów Uśmiech,
2. Sprzedać, póki jeszcze jest coś wart?

Jeśli opcja nr 2, to za czym się rozglądać, chcąc zostać w rodzinie Hondy?
Accord X gen lub Acura TLX z USA? RLXa ciężko znaleźć w akceptowalnej cenie. Czy może Lexus ES lub Infinity Q50/Q70?


Doradźcie Uśmiech.
Odpowiedz
#2
A jeśli sprzedasz i będziesz chciał zostać w rodzinie Hondy to jaki budżet przewidujesz?
Odpowiedz
#3
40-50 tyś. + to co dostanę za KB1.
Odpowiedz
#4
Ja raczej wrócę do samochodów typowo USA. Prawdopodobnie Dodge Charger.
Odpowiedz
#5
Planujesz sam sprowadzić i naprawiać?
Odpowiedz
#6
To fakt, dzisiaj już nie robią takich aut. Ładują do silników 1.0 turbiny i jeździsz dopóki jeździsz a później szrot bo się nie opłaca naprawiać. Chyba każdy z nas pomału zaczyna myśleć o zmianie ale nima na co.
Odpowiedz
#7
No nie jest, aż tak źle: https://www.acura.com/rlx
Niestety UE sztucznie zabija motoryzację, wprowadzając ideologiczny ekologizm...
Odpowiedz
#8
Cena zaporowa
Odpowiedz
#9
(02-14-2020, 2:02 )AWIK napisał(a): Planujesz sam sprowadzić i naprawiać?

Wolę sprowadzić sprawny,
Odpowiedz
#10
prawdziwe SAMOCHODY zostały tylko w stanach, eu wykańcza motoryzacje swoimi głupimi obostrzeniami.
cena od 55k $ a u nas po doliczeniu cła i akcyzy byłaby z kosmosu - wiadomo trzeba chronić polski przemysł motoryzacyjny
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości