Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nie ma zaplonu na 3 cewkach
#1
Witam.
Ka9 1999r
Mam problem, smienialem silnik, po poskladaniu silnik chodzi jak traktor, nie ma zaplonu na 3 cewkach - cala lewa strona. Przekladalem cewki i cewki wykluczam, moge odpiąc wszystkie 3 cewki i praca silnika sie nie zmienia, z drugiej strony jak wypne od razu przygasa.
 
Ktos ma pomysł co moze byc?
Odpowiedz
#2
masa ? ja tak miałem u siebie i nie paliły mi gary z jednej strony. Masa lipna.
Odpowiedz
#3
Masa jest iskra jest, sprawdze ICM ale chyba problem z podaniem paliwa, w listwie jest tylko wtryskiwacze mogą szwankowac, ale 3 na raz? Dodam ze tydzien temu zanim przelorzylem silnik działały
Odpowiedz
#4
Zapraszam do działu powitań.
Odpowiedz
#5
Czy jest mozliwosc ze w glowicy cos nie tak?

Zamienilem wtryskiwacze- 3 z prawej glowicy z 3 z lewej i jest
roznica. Mozna by sie spodziewac ze teraz 3 z lewej beda dzialac a z prawej nie ale nie- jeden z prawej nie dziala i dwa z lewej, wymienic wszystkie?
Odpowiedz
#6
(04-30-2020, 3:55 )daniel3808 napisał(a): Czy jest mozliwosc ze w glowicy cos nie tak?

Zamienilem wtryskiwacze- 3 z prawej glowicy z 3 z lewej i jest
roznica. Mozna by sie spodziewac ze teraz 3 z lewej beda dzialac a z prawej nie ale nie- jeden z prawej nie dziala i dwa z lewej, wymienic wszystkie?

Problem narasta, to nie wtryski, teraz jak odpale to chodzi jak na jednym garku, wciskam gaz a nawet nie wkreci sie na obroty, gdy puszcze pedal gazu od razu gaśnie. Paliwo dostaje, swiece mokre. Cewki i swiece podmienialem. Po zmostkowaniu by odczytać błędy caly czas pali sie check, inne np tcs mruga- pokazuje bledy i abs też. Masy sprawdzalem- silnik dobrze umasowany, ew masy z wiązki moglyby byc tylko nie wiem ile ich jest, ta obok krokowego sprawdzona. Ktos ma jakiś pomysł?
Niestety nie mam obd2, pod popielara nie ma złącza
Mam serwisowke ale w niej jest 6 kostek do kompa, ja mam 5
Cewki 2pin
Bez zaplonu na kostkach cewek na minusie jest masa wszedzie po wlaczeniu zaplonu pojawia sie napiecie aku na drugim pinie a masa znika
Odpowiedz
#7
Dziś pomierzylem kompresję: na pięciu cyl ok 8 bar na jednym ok 11, po wlaniu oleju z 8 na 10.5 podskoczylo ledwo
Mozliwe ze wywalilo uszczelki? Czy pierscien zapieczony?

Doszedlem z tym do ładu. Winne kostki cewek, podcisnienie.
Zacząłem od sprawdzania kabli komp-> icm-> cewki i wszystko wygladalo ze ok. Po dluzszym czasie zacząłem wiginac kostkami i dało to zmiane pracy silnika, wyciągnąłem piny z kostki i kleszczami delikatnie dogialem i dalo rezultat. Ale dalej silnik poszarpuje jakby cewka czy dwie nie działały. Sprawdzilem podcisnienia i dwa wezyki byly zamienione, po rozlaczeniu jednego z nich silnik od razu zaczął pracowac aksamitnie tak jak powinien. Co do kompresji to sprawdze jeszcze raz, mam wrazenie ze przy pomiarach byl slabszy troche aku no i przepustkica powinna byc otwarta na ful.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości