Witam forumowiczów.
Dzisiaj postanowiłem, że zabiorę się pomału do wymiany radia w samochodzie. Po rozebraniu wszystkiego i wyjęciu radia zaczęły się jednak schody...
Otóż zauważyłem, że w nowych radiach występują zupełnie inne wejścia niż w mojej Legendzie z 97 roku. Duża szeroka biała kostka ? Ok wiem, że są przejściówki. Kabel antenowy ? Nic trudnego. Tylko co poradzić na tą małą czarną kostkę oraz te okrągłe gniazdo ? Odrazu zaznaczam, że jestem troszkę zielony w tych tematach, stąd zwracam się o pomoc, bo wiem że sporo osób na tym forum ładowało w te auta nowoczesne radia 2-dinowe. Miło by było gdyby ktoś od razu mi objaśnił do czego służy w ogóle ta czarna mała kostka i wspomniane przeze mnie okrągłe gniazdo.
Dzisiaj postanowiłem, że zabiorę się pomału do wymiany radia w samochodzie. Po rozebraniu wszystkiego i wyjęciu radia zaczęły się jednak schody...
Otóż zauważyłem, że w nowych radiach występują zupełnie inne wejścia niż w mojej Legendzie z 97 roku. Duża szeroka biała kostka ? Ok wiem, że są przejściówki. Kabel antenowy ? Nic trudnego. Tylko co poradzić na tą małą czarną kostkę oraz te okrągłe gniazdo ? Odrazu zaznaczam, że jestem troszkę zielony w tych tematach, stąd zwracam się o pomoc, bo wiem że sporo osób na tym forum ładowało w te auta nowoczesne radia 2-dinowe. Miło by było gdyby ktoś od razu mi objaśnił do czego służy w ogóle ta czarna mała kostka i wspomniane przeze mnie okrągłe gniazdo.