Liczba postów: 6
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2009
Reputacja:
0
W itam .
Planuje wymiane calego sterowania rozrzadem (paskow,naciagow ,balansow)w mojej HL3,5 sedan 1996r.
Moze ktos dysponuje instrukcja jak to zrobic samemu.(momenty dociagania srub,moze jakies specjalne
narzedzia sa potrzebne,poprostu wszystko na ten temat)
Z gory dziekuje i pozdrawiam.
Mirek
Liczba postów: 225
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jan 2009
Reputacja:
0
Wszystkie odpowiedzi na Twoje pytanie znajdziesz w manualu. Nie jest to trudne, szkoły w hameryce nie trzeba mieć aby sobie z tym poradzić ALE jeśli nigdy nawet nie widziałeś jak to się robi zgodnie ze sztuką a tym bardziej tego nie robiłeś odpuść to sobie bo nic dobrego z tego nie wyjdzie. Akurat przy tej robocie pomylisz się tylko raz.
Liczba postów: 749
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2009
Reputacja:
0
Oj dokladnie, jesli tego nigdy nie robiles, lepiej sie nie baw w to bo potem moze Cie wyjsc o wiele drozej niz bys teraz zaplacil komus za wymiane rozrzadu 8-)
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
w manualu jest wszystko opisane - ktos komu nie są obce narzędzia powinien dać radę. Niestety potrzeba "klucza" do chwycenia kół, a bez niego finalnie otrzymujemy minimalne przesunięcie na kołach - prawdopodobnie tego nie odczujemy, ale...
v6