04-21-2021, 14:22
"Niefart" po takiej dużej robocie to raczej nigdy nie jest przypadek i zazwyczaj wiąże się z jakimś błędem przy skręcaniu auta.
Do wymiany skrzyni należy zdemontować ramę pomocniczą i poluzować przekładnię zatem tutaj przy skręcaniu do kupy coś minimalnie mogło być sknocone.
Trzeba zbadać w dobrym warsztacie kąty wyprzedzenia, pochylenia i skrętu kół, generalnie całą geometrię przedniego i tylnego zawieszenia (w tym zbieżność tylną).
Po takiej rozpierdusze jak wymiana skrzyni może być konieczna porządna regulacja.
Jakby co podam prawidłowe wartości ustawienia zawieszenia.
Do wymiany skrzyni należy zdemontować ramę pomocniczą i poluzować przekładnię zatem tutaj przy skręcaniu do kupy coś minimalnie mogło być sknocone.
Trzeba zbadać w dobrym warsztacie kąty wyprzedzenia, pochylenia i skrętu kół, generalnie całą geometrię przedniego i tylnego zawieszenia (w tym zbieżność tylną).
Po takiej rozpierdusze jak wymiana skrzyni może być konieczna porządna regulacja.
Jakby co podam prawidłowe wartości ustawienia zawieszenia.