Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uszczelka głowicy kb1 - tryskanie ze zbiorniczka płynu chłodzącego.
#1
Zdjęcie 
Hej,
Zgłaszam się po chwili nieobecności.  Mimo licznych napraw i dbałości o Hondę niestety używanie LpG dało niestety o sobie znać.  Wpierw padł komputer od gazu, pozniej 2 cewki z przodu, a później przegrzał się akumulator i padł aż w końcu zdiagnozowałem co było powodem wyrzucania płynu ze zbiorniczka. Wiec jak was to spotka, szczególnie w lato natychmiast wykonajcie test na co2 na szczelność uszczelki. I nie róbcie tras ponad 1h. Koszt testu allegro 30zl. Trochę popisze tu dla potomnych aby wiedzieli co sprawdzać i ogólnie.
Co wcześniej wykonałem:
1. Sprawdziłem szczelnosc układu chłodzenia i 2 razy odpowietrzałem.
2. Wymieniłem korek od chlodnicy na nowy 1.1 bar 40zl. 
3. Sprawdziłem czy nie przepuszcza lpg do układu parownik od gazu.
4. Sprawdziłem czy nie przepuszcza egr. 
5. Test co2 wyszedł jasno zielony Smutny

Dalej w poście będę z wami konsultował jakie części i jakiej marki wsadzać w silnik. Jeżeli ktoś ma już sprawdzony zestaw prośba o info. Dzięki.
Odpowiedz
#2
Witam jeszce nie pisałem bo robota zacznie się 20 sierpnia.
Odpowiedz
#3
(08-12-2021, 6:23 )MAciekS napisał(a): Witam jeszce nie pisałem bo robota zacznie się 20 sierpnia.

Naprawdę te silniki tak słabo gaz przyjmują czy to kwestia zaniedbań jakiś?Kupiłem legenda z 3 letnim gazem co prawda ale trochę mnie to martwi?
Odpowiedz
#4
Nic się nie martw. Ja na gazie zrobiłem już 150 tys, bez problemów, tylko dbaj o regularne przeglądy.
Odpowiedz
#5
Nie no zawory co 30 i olej co 10 np to standard cale życie się bujam hondami.Zony jazz 3 si ma 230 tysi na gazie i nawet dolewek nie chce więc trochę mnie dziwi że gaz niby niszczy te v6 legenda
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości