Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 4.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wymiana filtra w skrzynie automatycznej
#71
Ja tak zrobiłem i wszystko jest ok ?
Odpowiedz
#72
oki dzięki za odpowiedzi:-)
Uszczelkę miski również polecacie kupić w ASO czy tu już nie ma zbytnio różnicy?
Odpowiedz
#73
(01-28-2017, 1:39 )Wsciekly13041991 napisał(a): oki dzięki za odpowiedzi:-)
Uszczelkę miski również polecacie kupić w ASO czy tu już nie ma zbytnio różnicy?
Różnica jest zawsze, więc w miarę mozliwości kupuj OEM części.
BTW: Wątpię, że znajdziesz taki element w zamienniku.
Odpowiedz
#74
Jak dostaniesz dedykowaną to kupuj.
Odpowiedz
#75
OK.
Jak już zabiorę się za wymianę to zrobię to na OEM częściach. Ciekawe czy będą mieli te wszystkie tajle bo czytając te posty co niektórzy mieli problem z ich uzyskaniem w ASO.
Odpowiedz
#76
Odezwij się do haparts.pl oni mają dostęp do OEM części w niższych cenach niż w ASO. I zazwyczaj mają wszystko na miejscu albo do importu Uśmiech
Odpowiedz
#77
Haparts ma nawet części których ASO nie ma Oczko nie wiem jakim cudem.
Co do ori filtra skrzyni do ka7 kosztuje on 390zł jedyna część z którą może być problem (w przypadku ka7) jest uszczelka łącząca dwie połówki skrzyni.

olej do skrzyni ATF-DW1 68zł za 0.94l
olej do dyferencjału (skrzynki mocy) HGO 94zł za 0.94l

Oba od ręki.
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#78
Dzięki za pomoc. Napewno skorzystam z Waszych radUśmiech Już się nie mogę doczekać wymianyJęzyk
A stan oleju w skrzyni sprawdzacie na zimnym / ciepłym, włączonym / wyłączonym silniku?
Odpowiedz
#79
Sprawdzenie poziomu ATF - skrzynia automatyczna

UWAGA: Uważać, aby do skrzyni biegów nie dostały się obce materiały.

1. Rozgrzać silnik do normalnej temperatury pracy (ma być gorący! min 10km jazdy).

2. Zaparkować samochód na poziomej nawierzchni i wyłączyć silnik.

UWAGA: Sprawdzić poziom oleju w ciągu 60−90 sekund od wyłączenia silnika.

3. Wyjąć miarkę poziomu (żółta rączka) i wytrzeć ją czystą szmatką.
Włożyć miarkę do skrzyni biegów.

w tym momencie - pomiar:

4. Wyciągnąć miarkę i sprawdzić poziom oleju. Poziom oleju powinien znajdować się między oznaczeniem górnym a dolnym.

5. Jeżeli poziom oleju jest poniżej dolnego oznaczenia wskaźnika, sprawdzić ewentualne wycieki ze skrzyni biegów, filtru ATF, nagrzewnicy oleju ATF, przewodów elastycznych, przewodów sztywnych i połączeń przewodów. W przypadku wykrycia usterki należy ją naprawić przed napełnieniem skrzyni biegów olejem. Jeżeli poziom przekroczy górne oznaczenie, spuścić płyn ATF do odpowiedniego poziomu!!!

6. W razie potrzeby napełnić skrzynię biegów zalecanym płynem przez otwór miarki, tak aby poziom płynu sięgał górnego oznaczenia na miarce. Zawsze używać oryginalnego oleju automatycznej przekładni (ATF) Honda ATF-Z1. (TERAZ ATF-DW1) Stosowanie innego niż Honda ATF może spowodować utrudnioną zmianę biegów.

7. Włożyć miarkę ponownie do skrzyni biegów.

KONIEC
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#80
i wszystko jasne:-) thx
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości