01-28-2017, 18:59
Sprawdzenie poziomu ATF - skrzynia automatyczna
UWAGA: Uważać, aby do skrzyni biegów nie dostały się obce materiały.
1. Rozgrzać silnik do normalnej temperatury pracy (ma być gorący! min 10km jazdy).
2. Zaparkować samochód na poziomej nawierzchni i wyłączyć silnik.
UWAGA: Sprawdzić poziom oleju w ciągu 60−90 sekund od wyłączenia silnika.
3. Wyjąć miarkę poziomu (żółta rączka) i wytrzeć ją czystą szmatką.
Włożyć miarkę do skrzyni biegów.
w tym momencie - pomiar:
4. Wyciągnąć miarkę i sprawdzić poziom oleju. Poziom oleju powinien znajdować się między oznaczeniem górnym a dolnym.
5. Jeżeli poziom oleju jest poniżej dolnego oznaczenia wskaźnika, sprawdzić ewentualne wycieki ze skrzyni biegów, filtru ATF, nagrzewnicy oleju ATF, przewodów elastycznych, przewodów sztywnych i połączeń przewodów. W przypadku wykrycia usterki należy ją naprawić przed napełnieniem skrzyni biegów olejem. Jeżeli poziom przekroczy górne oznaczenie, spuścić płyn ATF do odpowiedniego poziomu!!!
6. W razie potrzeby napełnić skrzynię biegów zalecanym płynem przez otwór miarki, tak aby poziom płynu sięgał górnego oznaczenia na miarce. Zawsze używać oryginalnego oleju automatycznej przekładni (ATF) Honda ATF-Z1. (TERAZ ATF-DW1) Stosowanie innego niż Honda ATF może spowodować utrudnioną zmianę biegów.
7. Włożyć miarkę ponownie do skrzyni biegów.
KONIEC
UWAGA: Uważać, aby do skrzyni biegów nie dostały się obce materiały.
1. Rozgrzać silnik do normalnej temperatury pracy (ma być gorący! min 10km jazdy).
2. Zaparkować samochód na poziomej nawierzchni i wyłączyć silnik.
UWAGA: Sprawdzić poziom oleju w ciągu 60−90 sekund od wyłączenia silnika.
3. Wyjąć miarkę poziomu (żółta rączka) i wytrzeć ją czystą szmatką.
Włożyć miarkę do skrzyni biegów.
w tym momencie - pomiar:
4. Wyciągnąć miarkę i sprawdzić poziom oleju. Poziom oleju powinien znajdować się między oznaczeniem górnym a dolnym.
5. Jeżeli poziom oleju jest poniżej dolnego oznaczenia wskaźnika, sprawdzić ewentualne wycieki ze skrzyni biegów, filtru ATF, nagrzewnicy oleju ATF, przewodów elastycznych, przewodów sztywnych i połączeń przewodów. W przypadku wykrycia usterki należy ją naprawić przed napełnieniem skrzyni biegów olejem. Jeżeli poziom przekroczy górne oznaczenie, spuścić płyn ATF do odpowiedniego poziomu!!!
6. W razie potrzeby napełnić skrzynię biegów zalecanym płynem przez otwór miarki, tak aby poziom płynu sięgał górnego oznaczenia na miarce. Zawsze używać oryginalnego oleju automatycznej przekładni (ATF) Honda ATF-Z1. (TERAZ ATF-DW1) Stosowanie innego niż Honda ATF może spowodować utrudnioną zmianę biegów.
7. Włożyć miarkę ponownie do skrzyni biegów.
KONIEC