Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozrząd- Legend
#1
Mam do Was takie pytanko, gdzie na Śląsku znajdę godny polecenia warsztat, w którym będą wstanie wykonać wymianę rozrządu w Legend 95 3.2 zgodnie z prawidłami sztuki?
NIe ukrywam, że dodatkowym autetem będzie mechanik pasjoinat , któremu będzie można podczas roboty marudzić i podpatrywać jak dotyka moją lubą Oczko

Mam nadzieję, że istnieje taki warsztat.... Uśmiech
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#2
Witaj - znam taniego mechanika - robil mi z kazda honda i bylem zadowolony

co do wymiany rozrzadu wydaje mi sie ze ma pojecie poniewaz w silnikach V6 bynajmniej w Audi uzywa sie listwy by ustawic rozrzad podobno przesuniecie rozrzadu np o 1 zabek powoduje spadek mocy (przyklad z Audi mojego kolegi)

wracajac do mechanika jest to pan okolo 50 jego warsztat przypomina "nore"
jest balaganiazem , ale za fachowosc cenie sobie go bardzo !!! przedewszystkim jest bardzo tani... gdy bedziesz dalej zainteresowany pisz na prv
Odpowiedz
#3
dzięki za namiar!
zaznaczam, że niekoniecznie musi być tanio- fachowo się liczy dla mnie najbrdziej coby nikt tego nie spartaczył.
Z drugiej strony to ciekawe, że osobą będąca balaganiarzem jest dokładna, no ale dziwne przypadki się zdrzają Oczko

Z rozrządem mnie nie nagli bo wszystko jest cacy i sa istotne dowody na to, aby sądzić, że został wymieniony przy 100 - 120 tyś.

a pan mehcanik gdziesię mieści?
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#4
fuji napisał(a):co do wymiany rozrzadu wydaje mi sie ze ma pojecie poniewaz w silnikach V6 bynajmniej w Audi uzywa sie listwy by ustawic rozrzad podobno przesuniecie rozrzadu np o 1 zabek powoduje spadek mocy (przyklad z Audi mojego kolegi)

No to kolega miał farta że tylko jeden ząbek. Ale rzecz się działa w silniku benzynowym czy diesla??

Ogólnie zmiana paska rozrządu to przecież żadna filozofia. Tylko o tą dokładność mechanika właśnie chodzi, bo ten jeden ząbek w niejednym silniku może być przecież powodem spotkania się zaworów z tłokami (raz byłem nawet tego świadkiem i właśnie w Audi, 4tyś przed planowaną zmianą paska), a wtedy już nie zawsze da się uratować głowicę.

Jeżeli ktoś chce sobie popatrzeć jak zmienia pasek rozrządu mechanik radze zwrócić szczególną uwagę na to jak znaczy sobie koła zębate, czy tak jak mu się podoba czy ustawia któryś z tłoków w GMP, sprawdźcie czy nie ma jakichś danych np w serwisówce czy nie ma punktów gdzie można wkręcić jakąś sróbę by unieruchomić koła od wałków rozrządu. Trzeba pamiętać by dobrze uszczelnić pompę wody, silikonu nie należy żałować. No i naciągniecie paska, w przypadku napinacza powinno być wszystko jasne, jeżeli jest napinany pompą wody radzę się dobrze temu przyjrzeć. Przy takiej wymianie, warto dokładnie sprawdzić wszystko rolki, nie ważne czy plastykowe czy metalowe. Jeżeli nawet stawiają delikatny opór, gwiżdżą czy coś od razu wymieniać.
Odpowiedz
#5
jesli szukasz na sląsku, to najlepiej chyba zapytać Stasia. Choć śląsk jest duzy Język A moze akurat pomoże Uśmiech
[Obrazek: stopkam.jpg]
Odpowiedz
#6
rozrząd to istotna sprawa Uśmiech


już nie szukam Uśmiech
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#7
Może odgrzeję stary temat - mianowicie gdzie w Poznaniu albo niedaleko znajduje się jakiś mądry majster który wymieni mi rozrząd w KA8? I myślę sobie czy coś takiego http://moto.allegro.pl/item926765346_roz...c32a2.html będzie się nadawać
Odpowiedz
#8
Zestaw zdawał by się OKa, dobrzy producenci... Jestem z Wrocka a więc nie pomogę z dobrym mechanikiem u Ciebie...
[Obrazek: hondaz.jpg]
Odpowiedz
#9
A u Ciebie ceny na jakim poziomie się kształtują? za robotę oczywiście
Odpowiedz
#10
Powiem szczerze że nawet nie wiemJęzyk Chodzi o to że jestem młodym człowiekiem, dopiero studiuje i na auta staram się wydawać nie wiele. Bardzo dużo robię sam, bądź pod okiem znajomych którzy mają odpowiednią wiedzę i którzy zawsze pomogą...
[Obrazek: hondaz.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości