01-10-2009, 20:54
aa miałem to samo
Polecam: płukanie skrzyni.
Kupujesz olej dobry jakościowo np. Mobil dexron II-robisz 3-4 wymiany.
Następnie idziesz do dealera Hondy kupujesz 4 litry oleju ATF-Z1 oraz filtr oleju do skrzyni, o-ring filtra oraz uszczelkę pod miskę.
Starasz się stosować olej Hondy ATF-Z1.
Ja tak poczyniłem i różnica jest niewiarygodna. Skrzynia jest jak nowa.
Warto jest również sprawdzić stan poduszki skrzyni biegów. Oraz skrzynie pod kątem wycieków.
Słaby punkt jeśli chodzi o wycieki to z tyłu skrzyni "korek" (zaślepka) na dość duży imbus, albo uszczelniamy klejem anareobowym albo dajemy podkładkę miedzianą. Minus jest taki, że trzeba demontować katalizator, a śruby zeń są najczęściej mocno pordzewiałe.
Polecam: płukanie skrzyni.
Kupujesz olej dobry jakościowo np. Mobil dexron II-robisz 3-4 wymiany.
Następnie idziesz do dealera Hondy kupujesz 4 litry oleju ATF-Z1 oraz filtr oleju do skrzyni, o-ring filtra oraz uszczelkę pod miskę.
Starasz się stosować olej Hondy ATF-Z1.
Ja tak poczyniłem i różnica jest niewiarygodna. Skrzynia jest jak nowa.
Warto jest również sprawdzić stan poduszki skrzyni biegów. Oraz skrzynie pod kątem wycieków.
Słaby punkt jeśli chodzi o wycieki to z tyłu skrzyni "korek" (zaślepka) na dość duży imbus, albo uszczelniamy klejem anareobowym albo dajemy podkładkę miedzianą. Minus jest taki, że trzeba demontować katalizator, a śruby zeń są najczęściej mocno pordzewiałe.
v6