Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
automat
#21
Gdyby porównać zapach i kolor oleju HOndy do innego dexrona to jest znaczna różnica. Olej Hondy jest różowy, a nie czerwony, ma również zupełnie inny zapach - gdybym nie widział opakowania nie powiedziałbym, że to olej z przeznaczeniem do skrzyń AT.
v6
Odpowiedz
#22
Gdyby ktoś szukał innego oleju niżli olej Hondy ATF Z1 to specyfikację Hondy MPYA spełnia olej Fuchs 6000 ATF.
v6
Odpowiedz
#23
Valvoline ATF Max Life też posiada aprobatę Honda ATF - Z1 - jako jeden niewielu
Odpowiedz
#24
baltom napisał(a):Valvoline ATF Max Life też posiada aprobatę Honda ATF - Z1 - jako jeden niewielu

dokładnie tak.

Polecam oleje Valvoline z serii max life- jeżdzę na syntetyku i uważam go za dobry wybór!
v6
Odpowiedz
#25
sporo już tematów na temat automatycznych skrzyń... nie będę zakładał kolejnego, odświeżę tenUśmiech

mianowicie interesuje mnie czy są maksymalne prędkości, do których można zmieniać ręcznie tryby D4->S3->S4->D4....? Jeżeli tak to ile wynoszą?
[Obrazek: avatarrear.jpg]
Odpowiedz
#26
Maksymalne prędkości to około 50-60 kolejnych km/h na każdym biegu. 1 bieg i gaz do podłogi , aż do odcięcia zapłonu (oczywiście nie z górki) 2 bieg to samo i dowiesz się ile wynosi max prędkość - skrzynia jest tak skonstruowana, że nie da się jej tak łatwo uszkodzić pedałem gazu.
Odpowiedz
#27
...ale mówisz o prędkościach maksymalnych na poszczególnych biegach, mi chodzi o prędkości maksymalne, przy których można zmieniać tryby pracy skrzyni :?:
[Obrazek: avatarrear.jpg]
Odpowiedz
#28
ja to robię przy każdej prędkości - nie spotkałem się z jakimiś ograniczeniami w tym temacie - z biegu niższego na wyższy nie ma problemu przecież a przy redukcji w dół to silnik sam sobie dostosuje obroty (nawet o 2 biegi) - to taki ręczny kick down.
Wstecznego tylko nie wrzucam powyżej setki Oczko
Odpowiedz
#29
no to ja teraz wiem dlaczego jak mocniej gaz przycisne mam take łupnięcie że masakra ,byłem nawet przekonany ze to koniec auta ,bo przebieg spory , ponad 160 tyś mil,
kilka miesięcy temu zmieniłem ATF na raczej tani i zwykły DII marki comma , bo nic innego tu na pułkach nie ma, no i teraz jest jeszcze gorzej, ale w tym wypadku to moze nie wszystko stracone , Uśmiech
Odpowiedz
#30
zacznij od oleju i filtra.

jeśli nie pomoże zobacz w jakim stanie masz poduszke nad skrzynią biegów - ona się zużywa, to normalne, i mogła już ulec oberwaniu.

Jeśli powyższe nie pomoże oznaczać to może, że ze skrzynią nie jest już najlepiej.
v6
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości