Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
Danielu, nie będę tej teorii bronić jak ostatniego bastionu. Każdy, w gardło i do auta, leje co chce. Zazwyczaj sceptycznie podchodzę do magii serwisu i różnych wyimaginowych lub nie -plotek. W przypadku ATF Z1 warto zabawić się w "myth busters"
Mnie eksperyment przekonał
v6
Liczba postów: 211
Liczba wątków: 4
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
nie no, oczywiście... tym bardziej, że 3litry czy więcej oryginału na 60kkm nie wykończy nikogo finansowo...
Liczba postów: 175
Liczba wątków: 23
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Miejscowość: opolskie
Co daje czesciowa wymiana oleju na oryginal ATF Z1? jesli 2-ga polowa w skrzyni jest np. w zamienniku sredniej jakosci? Tylko chyba dynamiczna wymiana wraz z filtrem ma jakikolwiek sens.
Liczba postów: 175
Liczba wątków: 23
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Miejscowość: opolskie
sa warsztaty ktore sie tym zajmuja prof.
Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
I za podejście do auta kasują tausena !
Gdy przywiozłem z Niemiec Mazdę dla żony to przyzwyczajony do automatu w Hondzie miałem wrażenie ,że nie pracuje on prawidłowo i dlatego zadzwoniłem do kilku speców od napraw automatów. Szybko mnie wyleczyli z głupich pomysłów. Rozmowę zaczynali od 3 tys zł. Po dwukrotnej wymianie płynu w skrzyni automat chodzi jak lalka a tym cwaniakom podziękowałem.
Posłuchaj więc dobrych rad i nie kombinuj bo przekombinujesz !
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
Liczba postów: 817
Liczba wątków: 17
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
4
Dokładnie, ja mam tez doswiadczenie z automatem w Grand Cherokee i zgadzam sie, że nie warto być nadgorliwym i zmieniac oleju dynamicznie, gdy skrzynia prawidłowo pracuje na obecnym. Wiele było przypadków na forum Jeepa, że skrzynie padały po takim zabiegu.
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
czyli to powiedzenie zwyczajowe dotyczące porównania nadgorliwości z faszyzmem jest zdaje się bardzo aktualne.
Przekładając per analogię, zaczynamy jeździć Legendami zimą
Alternatywąpozostają przekładnie CVT, założe się, że nie będzie szarpać
v6