Liczba postów: 305
Liczba wątków: 28
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
4
Miejscowość: Polska
Udało mi się zdobyć kierownicę w drewnie. Teraz czas na podmianę i nie bardzo wiem czy sam dam radę to zrobić, zwłaszcza przekładkę przycisków sterowania. Czy to skomplikowany temat. Miał ktoś z Państwa z tym do czynienia. Byłbym wdzięczny za wskazówki.
Pozdrawiam
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 4
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Miejscowość: Poznań
U siebie zrobiłem sam, nie jest to skomplikowane o ile podstawowa obsługa narzędzi nie jest obca. Z boku kierownicy są zaślepki a tam śruby. odkręcamy i wyjeżdża nam poduszka. Resztę z przyciskami widać co i jak. Jedyne co, to potrzebny klucz nasadowy by odkręcić kierownicę, ale nie pamiętam już rozmiaru. Przewody mają szybkozłączki, więc po prostu przepinamy.
Liczba postów: 67
Liczba wątków: 9
Dołączył: Dec 2016
Reputacja:
1
Miejscowość: Poznań
Tylko pamiętaj aby rozpiąć akumulator i poczekać parę minut zanim zaczniesz rozpinać złączkę od poduszki. Jest od dołu kierownicy pod zaślepką. Zdejmując kierownicę uważaj na zwijacz poduszki, nie uszkodź go. Nasadka jeśli dobrze pamiętam to 19.
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
Nie potrzeba ściągacza-wystarczy po odkręceniu nakrętki uderzyć kilka razy w kierownicę rękami i wyskoczy z wieloklina.
Bardzo ważne: równe podłoże, koła na wprost, zaznaczmy markerem położenie kierownicy względem wieloklina.
Liczba postów: 305
Liczba wątków: 28
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
4
Miejscowość: Polska
Dzięki Panowie za informacje. Dałem do obszycia. Jak wróci to biorę się za wymianę. Oczywiście wspomnę później jak mi poszło, he he.
Pozdrawiam