Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zawieszenie
#1
Wpadłęm na pomysl na dorobienie el. gumowych zawieszenia do Legend z elastomerów czyli tzw. polibusze. Sa to tworzywa dużo bardziej wytrzymałe od gumy co w naszych warunkachma kolosalne znaczenie. Jednocześnie elastomery są w różnych specyfikacjach twardośći więc będzie można samochód np usztywnić.

Dorobić chchiałem el. niedostępne takie jak np gumy radiusa czy drązków reakcyjnych. Gumystabilizatorów nie stanowią również problemu, podobnie jak tulejki amortyzatorów, które lubią się nadrywać.

Ilu z was było by chetnych na takie podejście do sprawy zawieszenia. Niestety koszty nie są mi jeszcze znane. Myślę, że nie powinno przekroczyć to ok. 80pln za sztuke.
v6
Odpowiedz
#2
Witam ponownie! Może byłbym zainteresowany tym pomysłem bo u mnie na wykończeniu są przednie poduszki silnika. Ale pewnie inne niż u ciebie bo są dwa rodzaje. Miałem gdzieś fotkę tych poduszek. PS - a może masz jakieś w miarę nadające się do założenia?
Odpowiedz
#3
Witam.
Poduszki silnika i wiele innych gumowych elementów - polecam firmę tedgum z Rudy Śląskiej <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tedgum.pl">www.tedgum.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz
#4
elementy, która miałyby zostać wykonane to tylko części do zawieszenia. Te, których nie można dostać w Polsce lub w ogóle wystepują jako cały element. Poduszki lepiej kupić albo oryginalne albo w dobrym zamienniku. Często jest tak, że poduszka to nie tylko guma, ale znajduje się w nich substancja - często jest to olej co dodatkowo komplikuje proces produkcji.

Co do firmy Ted-gum - mają sporą ofertę, ale korzystając z ich wyrobów muszę stweirdzić, iż albo miałem ogromny niefart albo z jakością jest u nich kiepsko. Najpierw przejechałęm sie na tulejach wahaczy do MOnterey'a a potem do Swifta- niestety średni przebieg ich części to nie wiecej 10tyś w przypadku pierwszego auta oraz 25 tyś km w przypadku Suzuki. Ale za to mją fajna grafikę na swoich firmowych woreczkach Oczko
v6
Odpowiedz
#5
temat zawieszenia jest powoli rozpracowywany.

jest możliwość zrobienia/zamówienia dolnych tylnych wahaczy.

jak sobie radzicie z ich naprawą/wymianą? NIestety żadna z firm ich nie oferuje Smutny
v6
Odpowiedz
#6
A widzisz, ja nie mialem jeszcze problemow z przodem. Ja caly czas walcze z regeneracja tylnych gornych i w Acurze i w Hondzie. Kiedys tam kupilem jakies zamienniki z auto landu i oddalem po tygodniu na gwarancji i od tego momentu mam pare wahaczy w garazu i jak zaczna stukac, to te zapasowe wysylam na regeneracje i po sprawie. A to wszystko robie raz na jakies 6-8 miesiecy Oczko
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Odpowiedz
#7
górne wahacze tylne to ujdą - jeżdzę na zamienniku w Acurze - nipparts i sobie chwalę. Do Hondy wkładam tylko OEM Uśmiech

Mój powyższy, ostatni post dotyczył wahaczy dolnych, ale tylnych.
Nie udało mi się nigdzie znaleźć zamienników, a część ta niestety też sie zużywa.

Z regeneracją to właśnie tak jest - rozwiązanie chwilowe :/
v6
Odpowiedz
#8
temat aktualny?
Odpowiedz
#9
temat poległ
v6
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości