12-19-2008, 5:56
Taka dość fajna sprawa, która zapewnia nam czystsze powietrze w kabinie. W Legendach po 94' były te filtry montowane seryjnie, przed rokiem 94' niestety nie, ale UWAGA-można ten filtr tam zaaplikować ponieważ kształtem odcinek międzyd muchawą, a nagrzewnicą się nie zmienił. Dostanie sie do filtra to prostasprawa, ale znów trzeba wiedzieć co i jak, aby nie zniszczyc sobie czegoś niepotrzebnie 8-)
Zaczynamy-potrzeba nam około mniej niż 1h.
1)Wyciagamy kołki osłony nóg pasażera-delikatnie kręcimy śrubokrętem krzyżakowym a drobnym płaskimśrubokręcikiem podwarzamy łeb kołka jednoczęsnie podtrzymująć trzpień kołka, który scala elementy, tak abynam się nie kręcił wraz z kołkiem.
2)Po odkręceniu w/w kołków możemy sobie tą dolną półeczkę wyjąć lub pozostawić wiszącąjak na foto:
3)Musimy wyjąć schowek, w tym celu otwieramy schowek i odpinamy ten materiał, który maskuje deskę rozdzielczą w głębi po jego otwarciu:
4)następnie odkręcamy po dwie śrubeczki każdej ze stron schowka
5)już go prawie mamy, za schowkiem mamy do odłączenia kostkę i odczepienia sznurka, który wchodzi do "tuby" a cały ten sprytny mechanizm jest odpowiedzialny za to, aby nam shcowek się delikatnie otwierał, a nie uderzył z impetem w kolana
6)odpinamy wszystko co jest w liniidojścia do filtra- a ten znajduję się lub będzie się znajdować pod blaszk, którą docelową musimy odkręcić:
7)wyciągamy sobie filterek
8)warto posprzątać bo jeśli tam dłuugo nikt nie zaglądał to na pewno będzie brudno
Jestem się w stanie założyć, że w większości naszych Legend już tego filtra dawno nie ma, z uwago na to, iż po jego zabrudzeniu się mogą wystąpić takie objawy jak parowanie szyb. W polskiej rzeczywistości filtr ten się po prostu usuwa choćby dlatego, że w ASO kosztuje 330pln. Zamienników brak, niestety nikt nie potrafił mi potweirdzić informacji czy pasuje z modelu KA9-jeśli tak to zamienniki są dostępne, nawet w wersji węglowej czyli takiej jaka tam powinna być.
Zaczynamy-potrzeba nam około mniej niż 1h.
1)Wyciagamy kołki osłony nóg pasażera-delikatnie kręcimy śrubokrętem krzyżakowym a drobnym płaskimśrubokręcikiem podwarzamy łeb kołka jednoczęsnie podtrzymująć trzpień kołka, który scala elementy, tak abynam się nie kręcił wraz z kołkiem.
2)Po odkręceniu w/w kołków możemy sobie tą dolną półeczkę wyjąć lub pozostawić wiszącąjak na foto:
3)Musimy wyjąć schowek, w tym celu otwieramy schowek i odpinamy ten materiał, który maskuje deskę rozdzielczą w głębi po jego otwarciu:
4)następnie odkręcamy po dwie śrubeczki każdej ze stron schowka
5)już go prawie mamy, za schowkiem mamy do odłączenia kostkę i odczepienia sznurka, który wchodzi do "tuby" a cały ten sprytny mechanizm jest odpowiedzialny za to, aby nam shcowek się delikatnie otwierał, a nie uderzył z impetem w kolana
6)odpinamy wszystko co jest w liniidojścia do filtra- a ten znajduję się lub będzie się znajdować pod blaszk, którą docelową musimy odkręcić:
7)wyciągamy sobie filterek
8)warto posprzątać bo jeśli tam dłuugo nikt nie zaglądał to na pewno będzie brudno
Jestem się w stanie założyć, że w większości naszych Legend już tego filtra dawno nie ma, z uwago na to, iż po jego zabrudzeniu się mogą wystąpić takie objawy jak parowanie szyb. W polskiej rzeczywistości filtr ten się po prostu usuwa choćby dlatego, że w ASO kosztuje 330pln. Zamienników brak, niestety nikt nie potrafił mi potweirdzić informacji czy pasuje z modelu KA9-jeśli tak to zamienniki są dostępne, nawet w wersji węglowej czyli takiej jaka tam powinna być.
v6