Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kolizyjność rozrządu
#11
Moja honda zaliczyła już 2 długie postoje zimowe i raczej paskowi to nie szkodzi (jest szczelnie zamknięty osłonami). Biorąc pod uwagę że zawory są hydrauliczne i mamy czujnik położenia wałka, może istnieje prawdopodobieństwo uszkodzenia takowego z jednoczesnym zerwaniem paska i temat na bezkolizyjność gotowy...
Odpowiedz
#12
Silnik niestety d32 czyli 3.2 l z acury jest kolizyjny ponieważ zatarła mi się pompa wody i spaliła pasek. Zawory pokrzywione brak kompresji. 100% kolizyjny. Szukam nowego silnika do mojej fury. Może błąd jest na stronie.
Odpowiedz
#13
(05-21-2014, 0:10 )Honza napisał(a): Silnik niestety d32 czyli 3.2 l z acury jest kolizyjny ponieważ zatarła mi się pompa wody i spaliła pasek. Zawory pokrzywione brak kompresji. 100% kolizyjny. Szukam nowego silnika do mojej fury. Może błąd jest na stronie.

O stary to współczuję. A tak drążyłeś wcześniej ten temat, co za niefart. Masz Acure tak, to ja tez wymienie, bo nie wiem kiedy byl wymieniany? Žyczę szczęścia e zakupie nowego motoru, i wymien od razu rozrząd. Uśmiech
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#14
Honza, jedna uwaga: nie d32 a c32.

[Obrazek: legend.jpg]
Odpowiedz
#15
Kondolencje. Jakiej firmy była pompa? Ceny tej części mają spory rozrzut. Może warto zwrócić na to uwagę przy wymianie... (sam kupiłem najtańszą)
Odpowiedz
#16
A ile kosztuje ta pompa w ASO Hondy? Chyba taniej wydać więcej na pompę, dobry pasek i ew. napinacze oryginalne, zamiast później jeździć z duszą na ramieniu, a w razie awarii rzeźbić w g..... Uśmiech ?
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8

Odpowiedz
#17
W sierpniu ubiegłego roku pompa w aso była za 1,5k albo 2,5k - jedna z tych dwóch liczb nie pamiętam teraz na 100% która.
Odpowiedz
#18
Uuuuu, to muszę podnieść cenę za swoją Duży uśmiech ... I to zdecydowanie Duży uśmiech ...
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości