Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Elektryczna kolumna kierownicza w G2
#1
Jest w standardzie w wersji USDM 94-95 także w niższych modelach, podobnie jak w wersjach JDM.
Niestety na europę brak takich cudasiekNiezdecydowany

Miałem plan, aby przerobić Hondę, w tym celu nabyłem pakiet części pod marką Acura Oczko

[Obrazek: 5087281392_c8f230f41b_b.jpg]

Niestety nie jest to takie łatwe jak sądziłęm, zauważone różnice między wersją man i auto.

1)Kolumna kierownicza
2)osłona kolumny kierowniczej na ścianie grodziowej
3)inny wieloklin z krzyżakiem przy wyjściu z maglownicy
4)inna belka pod deską rozdzielczą
[Obrazek: 5087281142_8ea67617a7_b.jpg]
na dole manual, u góry auto
5)inna ramka na zegary
6)inne osłony kolumny kierownicy
7)inny przełącznik zespolony(wycieraczki, światła kierunki) - na pewno nie pasuje od wersji 91-93, jest szansa, że od 94-95 przypasi
8)inna taśma Airbag pod kierownicą
9)inna dolna osłona pod kolumną kierownicy - ma głębiej wyprofilowane miejsce pod kolumnę kierownicy
10)centralka od pamięci foteli, w auto jest sterownik od el.kolumny za kanapą + sterownik nad "skrzynką security system"
11)inna stacyjka!!! - w Hondach wymaga przejścia na klucz zwykły lub przeszczep zamków z wersji JDM (kluczyk nacinany z góry)

Dodatkowo przełączniki pamięci foteli są sprzęgnięte z pamięcią kolumny kierowniczej, wymagane jest podłączenie sterownika kolumny ze sterownikiem pamięci foteli w już istniejącym układzie.

Wszystko jest do zrobienia, da się to ogarnąć, ale z powyższych względów projekt odkładam na inny, bliżej nieokreślony czas.

Taka, krótka przestroga, gdyby chciał ktoś to jednak motać, nie ukrywam, że fajnie jakby był ktoś pierwszy :ok:
v6
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości