Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wymiana sprzęgła hydrokinetycznego
#1
Jak w/w.

przyznam się, że po raz pierwszy będę to robić gdy skrzynia jest na aucie, coś mnie może zaskoczyć podczas jej zrzucania?

wypięcie linki sterującej, tłumik, górna poducha, śruby mocujące do bloku, mała klapka i odkręcenie koła wieńca od sprzęgła hydrokinetycznego, czegoś się jeszcze mam/mogę spodziewać?

w jaki sposób sprzęgło wypełnia się olejem? Mogę go zalać od razu?

nie pytałbym gdybym miał czas na naukę, mam 10H, żeby to zrobić.
v6
Odpowiedz
#2
chętnie też bym poczytał . czeka mnie też albo wymiana skrzyni albo koszyka sprzęgła
Odpowiedz
#3
Może ktoś podpowie lub naprowadzi ile oleju potrzebne dla operacji wymiany skrzyni w KA9,? W jaki sposób zlać stary że  sprzegla hydrokinet. I w jaki sposób uzupelnic?
Odpowiedz
#4
(08-10-2019, 21:25 )termoba77 napisał(a): Może ktoś podpowie lub naprowadzi ile oleju potrzebne dla operacji wymiany skrzyni w KA9,? W jaki sposób zlać stary że  sprzegla hydrokinet. I w jaki sposób uzupelnic?

Ja caly olej praktycznie pobralem wielka strzykawa ktora sluzy do uzupelnienia skrzyni manualnej . kupisz ja w motoryzacyjnym.
Odepnij wąż od chlodnicy oleju i sciagnij strzykawa ja tak robilem tak samo uzupelnialem cala skrzynie.
W ka8 oleju wchodzi 3.3 l przy wymianie z filtrem a dynamiczna caly uklad okolo 8,6 L
 w k9 bedzie tak samo skrzynia praktycznie niczym sie nie rozni . bynajmniej z mojego doswiadczenia i wymiany skrzyni
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości