Liczba postów: 18
Liczba wątków: 3
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
0
Mam problem, dziś podczas jazdy nagle pojawił się zgrzyt i auto straciło napęd. Po ponownym uruchomieniu zgrzyty dalej się pojawiają ale tylko w pozycji R, D4,D3,D2,D1 w pozycji P i N jest cisza. Pytanie czy to skrzynia czy coś innego.
Po konsultacji telefonicznej z fachowcem od automatów ustaliliśmy, że to prawdopodobnie pół oś. Możecie mi polecić jakiś sprawdzony warsztat w okolicy Katowic, który fachowo by się temu przyjrzał.
z góry dzięki
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
Możliwe.
choć wg mnie uszkodzeniu uległ dyfer czyli mechanizm różnicowy. Półoś (przegub)zanim nawali to ostrzega wyraźnymi trzaskami czy też klikaniem na zakrętach.
dobrą opinię mają goście z THB Honda między Katowicami a Mysłowicami. Choć nie korzystałem to nie mogę polecić osobiście. Jeśli jest taka sprawa do zrobienia to ogarnie to każdy kumaty mechanik, od znajomego wiem, że w Świętochłowicach takiego znajdziesz, ponoć robi dobrze i tanio. Będziesz zainteresowany to zorganizuję jakieś namiary.
v6
Liczba postów: 264
Liczba wątków: 17
Dołączył: Oct 2009
Reputacja:
1
Miałem przypadek, a właściwie siedziałem jako pasażer w Hondzie Concerto gdzie półoś się ukręciła, przegub był cały, pękło prawie że na środku półośki. Też wtedy myśleliśmy że to skrzynia...
Liczba postów: 749
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2009
Reputacja:
0
Przegub tez potrafi tak sie zachowywac, widzialem to w Preludzie
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 3
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
0
Chciałem trochę odkurzyć ten temat a właściwie problem.
Mój mechanik wybadał że przyczyną jest całkowicie wytarty wielowypust w mechanizmie różnicowym, stąd moje pytanie czy jest możliwość techniczna wymiany samego wielowypustu czy konieczna będzie wymiana całego mechanizmu??
pozdrawiam
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
można wymienić wieloklin - jest to cały wałek atakujący, ale i tak wiąże się to z zakupem całego dyfra bo nikt tego w używkach osobno nie sprzedaje.
Polecam zakup całego elemntu i wymianę.
Sprawdź jeszcze wałek z wieloklinem w skrzyni, bo skoro jeden jest wytarty to możliwe, że i drugi, co się stanie jak założysz wytarty z niewytartym to chyba nie muszę mówić
v6
Liczba postów: 92
Liczba wątków: 27
Dołączył: May 2010
Reputacja:
0
jak chcesz to dam ci numer do gości co ma na sprzedaż skrzynie z legenda co ma przejechane 75tys . za silnik i skrzynie chciał coś koło 3tys zł . nie wiem czy nie lepiej bedzie ci się opłacało kupić całą skrzynie .
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 3
Dołączył: Sep 2010
Reputacja:
0
To wyślij namiary ( na maila najlepiej) zawsze warto sprawdzić ofertę.
Dzięki.