Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z czujnikiem ABS rozwiązany !
#51
Witam jestem nowy na grupie wiec jak cos to bez nerwy .Podpinam sie pod temat mam hl ka7 94 i problem z tcs miga kontrolka nie zmieni biegu i nie ukreci wiecej niz 1000 obr czytałem posty posprawdzałem czujniki abs i miernik na przód reagoje na tył nie czyli oba padniete? I jeśli chodzi o zrobienie to z jakich mazda 323 czy innych moze cos nowego wypłyneło. Pozdrawiam
Odpowiedz
#52
(10-17-2017, 4:53 )Konan napisał(a): Witam jestem nowy na grupie wiec jak cos to bez nerwy .Podpinam sie pod temat mam hl ka7 94 i problem z tcs miga kontrolka nie zmieni biegu i nie ukreci wiecej niz 1000 obr czytałem posty posprawdzałem czujniki abs i miernik na przód reagoje na tył nie czyli oba padniete? I jeśli chodzi o zrobienie to z jakich mazda 323 czy innych moze cos nowego wypłyneło. Pozdrawiam

Bez nerwy zapraszam do działu powitań.
Odpowiedz
#53
HEHEHE
KA9 04' + EE9 91'
Odpowiedz
#54
Witam podpowie ktoś który przewód w czujniku z mazdy to plus ?
Ja mam szary i biały który to plus?
Odpowiedz
#55
Dla potomnych: czujnik pasuje z Mazdy 323, rok prod od 1998 do 2003. Ja kupiłem firmy abs nr kat 30777, koszt 100 zł.
Wystarczy przyciąć uchwyt i zrobić blaszkę mocującą ze starego czujnika, żeby można go było ustawić. Nie trzeba żadnych tulejek toczyć i nie montować na klej, bo jak się przestawi, to nie będzie działał. Czujnik ustawiamy od 0,30 do 1,30 mm, przewody lutujemy biały z białym, czerwony z szarym.
Jeśli ktoś potrzebuje info zapraszam na PW lub na https://www.facebook.com/moto.modyfikacja.
Odpowiedz
#56
Bardzo cenna informacja.
KA9 04' + EE9 91'
Odpowiedz
#57
Sprawdzone z KA9 polift czy przedlift?
Odpowiedz
#58
przedlift raczej. Dla wersji z VSA tylko i wyłącznie OEMowy czujnik lub cała zwrotnica z czujnikiem.
KA9 04' + EE9 91'
Odpowiedz
#59
To właśnie niestety wiem, dlatego każda nowa wiadomość w tym wątku to mała nadzieja, że jednak nie trzeba będzie wydawać 1000 zł na czujnik OEM do polifta...
Odpowiedz
#60
Ja jakieś 7 miesięcy temu w srebrnym Legendzie kupiłem za ok. 300zł kompletną zwrotnicę lewą z czujnikiem. Wymieniłem całość bez dotykania czujnika i elegancko chodzi koledze do dzisiaj. Poluj na całą zwrotnicę. Wymiana trwała ok godziny.
KA9 04' + EE9 91'
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości