Liczba postów: 147
Liczba wątków: 9
Dołączył: Sep 2009
Reputacja:
0
na początek wyważanie kół.
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 7
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
0
W grę mogą wchodzić też felgi jeżeli nie oryginał to mogą nie mieć pierścieni dystansowych
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jan 2010
Reputacja:
0
Na moje "oko" to tak:
*krzywe felgi
*niewyważone koła
*krzywe tarcze hamulcowe
*możliwe jakieś luzy w zawieszeniu (np wybite górne sworznie- koszt całego wahacza około 120 PLN z dwoma tulejami i sworzniem) i nic innego już mi nie przychodzi do głowy. Pierścienie centrujące chyba nie bardzo mogę powodować bicia, bo felga i tak jest przykręcana nakrętkami stożkowymi- a pierścień i tak plastikowy zazwyczaj i raczej ułatwiający tylko trafienie felgi na szpilki...
A więc jest trochę do poszperania- polecam pojechać do firm prostujących felgi- sprawdzają za free czy felgi proste. Ewentualnie wyważą za kilka PLN. Później sprawdzić bardzo dokładnie luzy w zawieszeniu najlepiej na jakimś sprzęcie diagnostycznym- koszt około 30- 50 PLN max. Jeżeli nic nie wyjdzie w czynnościach powyższych- można się zastanowić nad tarczami- dać do tokarza aby "liznąć"... Pamiętajmy że tarcza musi być minimalnie krzywa aby klocki odbijały...
Możliwe że coś przeoczyłem, proszę o ewentualne korekty... I mam nadzieję że podpowiedź pomoże...
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
Skrzywione tarcze nie bija podczas jazdy, tylko dopiero gdy docisniemy hamulec. Jak dla mnie typowe objawy podbitego lub skrzywionego koła.
Liczba postów: 749
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jan 2009
Reputacja:
0
Jescze dopisze taka mala mozliwosc... Opony! Opony potrafia robic takie zamieszanie
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy