Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wysprzęglik
#1
Niestety padł mi wysprzęglik. Problem jest bo do tej pory nikt nie może mi znaleźć do Legenda, sam nie mogę dopasować od jakiegoś innego samochodu, bo albo mocowanie inne, albo gwint i musiałbym przewody zmieniać, albo takiego są takiego kształtu że przewód nie podejdzie i bardzo ciężko będzie odpowietrzyć.

Znalazłem coś o takiej samej średnicy tłoczka (chyba... mi wychodzi 20,5mm a tam jest niby 20,6mm). Czy będzie różnica w działaniu jeżeli zastąpię stary jakimś innym np o innej długości, z inną sprężyną?

Niestety tak ja do pompy zestawów naprawczych nie ma, a w aso koszt 2 gumek nie duży ale przynajmniej miesiąc czekania i nie mam 100% gwarancji że będzie, bo przy tej co się rozleciała na hondaoriginalparts.com jest "contact us"
Odpowiedz
#2
co dokładnie potrzebujesz? jakie części, gumki? podaj numery... może coś się dopasuje od innego modelu...
[Obrazek: avatarrear.jpg]
Odpowiedz
#3
pompka zregenerowana, wysprzęglika też. Ale pedał zostaje w połowie, nie wysprzęgla do końca i biegi nie wchodzą. Odpowetrzane już ze 100razy i się zastanawiam czy to wina krótszego tłoczka, czy może też docisk :/

Jeżeli chodzi o części: numerki 16 i 17
http://www.hondaoriginalparts.com/honda_...k_03=21098

Ja pół internetu odwiedziłem i nic nie znalazłem konkretnego.
Odpowiedz
#4
Bardzo możliwe, że te same części ma Prelude 3gen. przed liftingiem (87-89), a te są najprawdopodobniej dostępne bez problemu.

Kwestia jest z którego roku była Legend dawca skrzyni manualnej.
Tak jak sprawdzam, to praktycznie w każdym roku zmieniały się nr części, ale możliwe, że tylko nr.

http://japancars.ru/cat/honda/index.php?...lk=B__2305

http://japancars.ru/cat/honda/index.php?...lk=B__2306
[Obrazek: avatarrear.jpg]
Odpowiedz
#5
Co się okazało posiadam wysprzęglik HERTH+BUSS i stąd średnica tłoczka 20,6mm. Nie mam co patrzeć w takim razie na części od hondy bo tam wszędzie 3/4", ale jak coś to sam tłoczek i uszczelki pasowałyby od wielu modeli:

http://www.dormanproducts.com/p-29495-csk352151.aspx
http://www.dormanproducts.com/applicatio...=csk352151

Jutro jeszcze raz zobaczę pompkę bo wysprzęglik moim zdaniem chodzi już dobrze.
Odpowiedz
#6
Potwierdziło się... wysprzęglik po malej modyfikacji działa dobrze. Ale pompka po wymianie uszczelniaczy się przycina, rzadko do końca odbija (a chciałem dobrze zrobić bo się pociła), no ale starość chyba też swoje zrobiła, sprężynka słaba i tłoczek w nie najlepszym stanie.
Odpowiedz
#7
W końcu jeździ.

Pompki niby są dostępne ale za około 250zł. Kupiłem od Accorda za 70, wygląda na to że nawet by pasowała, ale musiałbym zmieniać przewody. Tłoczki za to są identyczne, po zamianie jak na razie wszystko chodzi bardzo miękko i przyjemnie.

W sumie naprawa pompki i siłownika zmieściła się w 100, całe szczęście cylinderki nie były porysowane.
Odpowiedz
#8
nooo Kaczor gratki!

ehh, gdyby tak więcej części z accorda było zamiennych...

ale wtedy Legend nie byłby Legendem Oczko
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#9
(05-09-2011, 8:10 )Legend95 napisał(a): ehh, gdyby tak więcej części z accorda było zamiennych...

...to by życie troszeczkę było łatwiejsze Oczko

ja swego czasu kupiłem tylne górne wahacze, które są identyczne w acc IV. Byłem naprawdę uszczęśliwiony, gdyż szukać do Legend I choćby sworznia... można zapomnieć. Albo regeneracja albo ok. 800-900 za wahacz w aso.
[Obrazek: avatarrear.jpg]
Odpowiedz
#10
A może ma ktoś patent na przednie górne? Jak będę zdesperowany to będę wykupywał w intercarsie wszystkie od Hond i Roverów i oddawał, aż trafie na coś bardzo podobnego.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości