06-25-2011, 23:04
Chyba jestem bliski poddania się.
Otóż nie potrafię sobie poradzić z włączająca się kontrolką od ciśnienia powietrza w kołach, po stweirdzeniu błędu automatycznie wyłącza się TCS co również jest sygnalizowane kontrolką.
Do tej pory zrobiłem:
-napompowane ciśnienie zgodnie z fabrycznym i sprawdzenie dokładnym miernikiem elektronicznym
-fabryczny rozmiar opon.
-na każdej z osi opony równomiernie względem drugiej(po przeciwnej stronie) zużyte.
Nie pomaga nic z powyższych. Ciekawe jest to, że niekiedy jestem w stanie przejechać nawet 200km bez pojawienie się problemu, zauważyłem, że coś niedobrego dzieje się tylko przy skrętach Choć nie jest to regułą.
Niedawno uszkodzona została opaska metalowa przegubu przy czujniku ABS, poluzowała się no i siła odśrodkowa zrobiła swoje, wszystko zostało ładnie obrzygane smarem. Wyczyściłem wszystko wokół, Opaska jest nowa-fabryczna nie zawadza czujnikowi ani go nie uszkodziła.
ABS korzystający z czujników przy kołach działa bez zarzutu.
co o tym myśłicie ?
Otóż nie potrafię sobie poradzić z włączająca się kontrolką od ciśnienia powietrza w kołach, po stweirdzeniu błędu automatycznie wyłącza się TCS co również jest sygnalizowane kontrolką.
Do tej pory zrobiłem:
-napompowane ciśnienie zgodnie z fabrycznym i sprawdzenie dokładnym miernikiem elektronicznym
-fabryczny rozmiar opon.
-na każdej z osi opony równomiernie względem drugiej(po przeciwnej stronie) zużyte.
Nie pomaga nic z powyższych. Ciekawe jest to, że niekiedy jestem w stanie przejechać nawet 200km bez pojawienie się problemu, zauważyłem, że coś niedobrego dzieje się tylko przy skrętach Choć nie jest to regułą.
Niedawno uszkodzona została opaska metalowa przegubu przy czujniku ABS, poluzowała się no i siła odśrodkowa zrobiła swoje, wszystko zostało ładnie obrzygane smarem. Wyczyściłem wszystko wokół, Opaska jest nowa-fabryczna nie zawadza czujnikowi ani go nie uszkodziła.
ABS korzystający z czujników przy kołach działa bez zarzutu.
co o tym myśłicie ?
v6