Liczba postów: 16
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
Witam mam problem z zapaleniem KA9 na benzynie (na gazie pali).
Nie dochodzi prąd do pompy paliwa.
Wydaje mi sie że to przekaźnik tylko który, gdzie się on znajduje.
Proszę o pomoc.
Liczba postów: 54
Liczba wątków: 14
Dołączył: May 2010
Reputacja:
0
Gdzie on jest to nie wiem, w preludzie 3 gen był podobny problem, na przekaźniku robiły się zimne luty. Wystarczyło przelutować wszystkie styki i było ok.
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
Z manualem u mnie jest problem.
Krucho z angielskim i nie wiem jak się nim posługiwać.
Po 10 minutach przeglądania manuala wszystko wygląda tak samo.
Myślałem że ktoś miał taki problem i mniej więcej oriętacyjnie wskaże ten przekaźnik.
Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Typowy problem z MAIN RELAY
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
Keny dzięki bardzo.
Mam nadzieje że to to.
Mam już pomału dosyć reakcji elektryków samochodowych widzących Legenda i mówiących "co to" "tylko Serwis"
Nauczyli się naprawiać passaty w dieslu i nic poza tym
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
Przelutowałem przekaźnik i .... ZAPALIŁA.
Jeszcze raz wielkie dzięki.:ok:
Liczba postów: 189
Liczba wątków: 9
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: Suwaki
Widze że to częsty problem nie tylko w civicach alei w Legendach. Moja Haneczka ostatnio odmówiła odpalenia, na szybkiego w trasie zasilanie na krótko do pompy i jadę dalej, prze lutowanie przekaźnika i Hondeczka znowu uruchamia się jak marzenie.
Liczba postów: 704
Liczba wątków: 13
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Miejscowość: W-wa
Wprowadziliśmy normy RoHS i inne badziewia to mamy... bez ołowiu luty po prostu pękaja
HLKA9'96 -> HLKA9'99