Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
grzanie max
#1
pokrętło od regulacji temperatur nie zmienia nic w nawiewie ,
leci hot ,czy ktoś miał podobny problem ?
jest jakiś elektrozawór przed nagrzewnicą [/align]?
Odpowiedz
#2
(10-03-2011, 23:19 )tomione napisał(a): pokrętło od regulacji temperatur nie zmienia nic w nawiewie ,
leci hot ,czy ktoś miał podobny problem ?
jest jakiś elektrozawór przed nagrzewnicą [/align]?

Jest zawór sterowany linką na ścianie grodziowej, mniej więcej w połowie szerokości auta. MOgła spaść linka, zerwać się lub silniczek sterujący. W ostatnim przypadku w grę wchodzi wyjecie całego modułu nagrzewnicy. Zacznij od procedury diagnostycznej opisanej w manualu, może to też być problem elektroniki.
Odpowiedz
#3
przekartkowałem , mój mózg nic nie wychaczył :/
może łopatologicznie gdzie mam zacząć ?
Odpowiedz
#4
Zakładam, że jeździsz II generacją. Procedura diagnostyczna w manualu: dział 22 strona 15.
Odpowiedz
#5
dzięki za podpowiedź
lecz niestety nie mam klimatronika ,
moja wina że nie podałem modelu ,
jest to Acura Legend , manualnie się gałą kręci ...
Odpowiedz
#6
W takim razie zostaje sprawdzenie linki i samego zaworu. Co do pozostałych możliwośći, pytaj posiadaczy Acury.
Odpowiedz
#7
tak więc czy użytkownicy Acur mogą naprowadzić mnie troszkę na trop ?
czy słychać jakiś silniczek po zmianie ciepła gałą ? pod deską ? koło silnika ?
czekam na podpowiedź
Odpowiedz
#8
Obawiam się, że na forum może nie być drugiej Acury z manualną klimą. U mnie stety jest automatyczna.

[Obrazek: legend.jpg]
Odpowiedz
#9
whoops , muszę sam rozdłubać , a może da się wrzucić klimatrona ? ma ktoś na testy do odsprzedania ?
Odpowiedz
#10
A ja mam ! Oczko
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości