Liczba postów: 16
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
pokrętło od regulacji temperatur nie zmienia nic w nawiewie ,
leci hot ,czy ktoś miał podobny problem ?
jest jakiś elektrozawór przed nagrzewnicą [/align]?
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
przekartkowałem , mój mózg nic nie wychaczył :/
może łopatologicznie gdzie mam zacząć ?
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
Zakładam, że jeździsz II generacją. Procedura diagnostyczna w manualu: dział 22 strona 15.
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
dzięki za podpowiedź
lecz niestety nie mam klimatronika ,
moja wina że nie podałem modelu ,
jest to Acura Legend , manualnie się gałą kręci ...
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
W takim razie zostaje sprawdzenie linki i samego zaworu. Co do pozostałych możliwośći, pytaj posiadaczy Acury.
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
tak więc czy użytkownicy Acur mogą naprowadzić mnie troszkę na trop ?
czy słychać jakiś silniczek po zmianie ciepła gałą ? pod deską ? koło silnika ?
czekam na podpowiedź
Liczba postów: 817
Liczba wątków: 17
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
4
Obawiam się, że na forum może nie być drugiej Acury z manualną klimą. U mnie stety jest automatyczna.
Liczba postów: 16
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
whoops , muszę sam rozdłubać , a może da się wrzucić klimatrona ? ma ktoś na testy do odsprzedania ?