Wczoraj jak przeglądałem allegro to właśnie na tego trafiłem. Po zdjęciach i opisie wydaje się bardzo ciekawy.
Ja mam dokładnie ten sam przebieg i amortyzatory już miałem wymieniane, ale to zależy od tego po jakich drogach jeździł.
Pytanie jak z takimi sprawami jak wymiana oleju w skrzyni, u mnie przed kupnem chyba nikt nie wymieniał, dlatego olej wyglądał tragicznie i skrzynia też nie pracowała idealnie. Po wymianie wszystko ok.
Jeśli był serwisowany cały czas to rozumiem, że rozrząd też był wymieniany, bo nie ma tego opisanego w aukcji. W razie czego koszt nie jest wielki, ok. 500 zł.
Co do historii po VINie, to chyba trzeba coś tam zapłacić za to, ale pewny nie jestem.
Ogólnie co do usterkowości, to jest tak jak było opisane w aukcji, czyli to auto nie zaskoczy Cię tym, że rano nie chce odpalić i jechać.
Jedyny minus, to dostępność niektórych części. Osobiście szukam jednego czujnika już od paru miesięcy.
Co do A8, to przy 4.2 jeśli chodzi o moc, to nie ma co tu porównywać. 3.7 już wypada podobnie, bo zdaje się że jest trochę cięższy.
Jak porównywaliśmy kiedyś z kolegą z A8 3.7, to Legend szedł lepiej, ale fakt jest taki, że jemu świeciły się chyba wszystkie kontrolki, a skrzynia działała w trybie awaryjnym
No i tutaj jest kolejna rzecz, z tego co słyszałem, to żeby skrzynie w Legendzie zepsuć to trzeba mieć talent
Raczej jest to solidna konstrukcja.
Ja osobiście wybrałem Legend, bo wiem jak Hondy są mało awaryjne. No i wygląd A8 w środku moim zdaniem jest bardzo nieciekawy
Jak byś sprawdzał auto z aukcji, to zwróć uwagę czy wszystkie kontrolki zapalają się na desce i czy gasną prawidłowo, bo ja się na to naciąłem niestety. Zwróć też uwagę na zawieszenie, bo zdaje się że to w tym modelu jest najdroższe.
Dla świętego spokoju możesz zawsze podjechać na sprawdzenie do ASO, ale to trochę kosztuje.