Liczba postów: 15
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
Właśnie dostałem wycenę szkody po drobnej kolizji i ze zdumieniem przeczytałem że została ona zrobiona na podstawie modelu KA7. Zgłosiłem ów fakt ubezpieczycielowi (Allianz) po czym dostałem oficjalne pismo ze stwierdzeniem że modelu KA9 nie mają w tym systemie (AUDATEX) i że kalkulacja zrobiona na KA7 jest jak najbardziej prawidłowa. Nie wiem co o tym myśleć, kasę już wypłacili aczkolwiek czuję się lekko nabity w butelkę. Jak to w ogóle możliwe że tak duży(??) system nie ma w bazie KA9 ??
Liczba postów: 152
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
0
powiedz jakie miałeś rozliczenie dokładnie tzn koszta czesci itp. Ja miałem ostatnio kolizje i wycene właśnie na audatex'ie ale w ka8.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
Przerysowane tylny zderzak i nadkole - wycenili na 900 zl.
Liczba postów: 152
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
0
no to wydaje mi się, że w takim wypadku nawet nie potrzeba audatexu bo to wsumie tylko malowanie i średnie koszta robocizny. Ja za zrobienie dobrze błotnika tylnego zapłaciłem 750zl. Ale średnio liczy się 400zł za element no i ok 100 za farbe w tym wypadku. Myślę, że policzyli wporządku i audatex nie był w tym wypadku potrzebny.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 5
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
Co do wyceny nie mam zastrzeżeń, ale co jeśli miałbym większą kolizję ??. Brak KA9 w systemie powoduje że liczą według innego modelu i tutaj rozbieżności mogą być spore.
Liczba postów: 152
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
0
no gdyby był jakiś większy dzwon to musiał byś się nie zgodzić na taką wycene i jakoś inaczej to rozwiązywać. ale szczerze powiedziawszy nie chce mi się wierzyć, żeby KA9 nie było w systemie. Jak na mój gust to ściema jakaś z ich strony.