Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
falują obroty
#21
Dzięki mistrzu! Twoja ocena sytuacji jest perfekcyjna, przywróciła mi humor i zrobiła nadzieję na kilka dni z "maleństwem" w garażu. Jeszcze jedno jeśli można wiedzieć - czy przy ingerencji w głowicę zrobić przyokazyjnie drugą?
Odpowiedz
#22
Ja przynajmiej sprawdziłbym luzy zaworowe.
A tak ogólonie to jasnowidzem nie jestemZawstydzony
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#23
Przyznaje się że nie czytałem wszystkiego
Wydaje misie że mam rozwiązanie twojego problemu
jeśli trafiłem stawiasz desperadosa ;P

piszesz że masz instalacje LPG
jeśli zamontowali Ci ją w sposób profesjonalny to znaczy że zdjęli kolektor ssący (więc mogli podważając uszkodzić uszczelkę pod kolektorem ssącym)

a najczęstszą przyczyną falowania obrotów i głupienia jest uszczelka kolektora ssącego czyli lewe powietrze którego komputer nie bierze pod uwagę lub nie jest w stanie skonfigurować dawki (czasem związane z uszczelką pod przepustnicą)

przerabiałem już to w paru autach po przeróbkach i mam nadzieję że tu też trafiłem ;P
Pozdrawiam
Odpowiedz
#24
Dzięki za b.przydatną informację, ale czy możliwe że na 3 cylindrze spadnie przez to kompresja? Raczej wątpię... ale miło przeczytać coś wnoszącego do tematu.

Pozdro

Odpowiedz
#25
Oczywiście, że to nie możliwe.
Odpowiedz
#26
Hmmm
to nie będzie nic w temacie
własnie widzę jak bardzo nie trafiłem z wypowiedzią - sorki
ale mam wytłumaczenie które jest zarazem pytaniem
czemu jak pisałem poprzedni post to ten temat miał zaledwie zaczętą 2 stronę ;/
qurde nawet po datach to nie ma sensu i połowę wypowiedzi mi nie wyświetlił jakiś chochlik ?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości