Liczba postów: 865
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
2
Dzięki mistrzu! Twoja ocena sytuacji jest perfekcyjna, przywróciła mi humor i zrobiła nadzieję na kilka dni z "maleństwem" w garażu. Jeszcze jedno jeśli można wiedzieć - czy przy ingerencji w głowicę zrobić przyokazyjnie drugą?
Liczba postów: 66
Liczba wątków: 6
Dołączył: Oct 2010
Reputacja:
0
Przyznaje się że nie czytałem wszystkiego
Wydaje misie że mam rozwiązanie twojego problemu
jeśli trafiłem stawiasz desperadosa ;P
piszesz że masz instalacje LPG
jeśli zamontowali Ci ją w sposób profesjonalny to znaczy że zdjęli kolektor ssący (więc mogli podważając uszkodzić uszczelkę pod kolektorem ssącym)
a najczęstszą przyczyną falowania obrotów i głupienia jest uszczelka kolektora ssącego czyli lewe powietrze którego komputer nie bierze pod uwagę lub nie jest w stanie skonfigurować dawki (czasem związane z uszczelką pod przepustnicą)
przerabiałem już to w paru autach po przeróbkach i mam nadzieję że tu też trafiłem ;P
Pozdrawiam
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
2
12-12-2011, 23:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-12-2011, 23:14 przez kowal.)
Dzięki za b.przydatną informację, ale czy możliwe że na 3 cylindrze spadnie przez to kompresja? Raczej wątpię... ale miło przeczytać coś wnoszącego do tematu.
Pozdro
Liczba postów: 961
Liczba wątków: 17
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
Oczywiście, że to nie możliwe.
Liczba postów: 66
Liczba wątków: 6
Dołączył: Oct 2010
Reputacja:
0
Hmmm
to nie będzie nic w temacie
własnie widzę jak bardzo nie trafiłem z wypowiedzią - sorki
ale mam wytłumaczenie które jest zarazem pytaniem
czemu jak pisałem poprzedni post to ten temat miał zaledwie zaczętą 2 stronę ;/
qurde nawet po datach to nie ma sensu i połowę wypowiedzi mi nie wyświetlił jakiś chochlik ?