Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
11-23-2011, 8:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-23-2011, 8:38 przez User019.)
Czesc
Zastanawiam się nad autem - 1 właściciel, 160 tys przebiegu, 98 rok. Stan wyglada na bdb.
Myslicie ze takie auto pojeździ jeszcze bez nakładu w mechanikę i blacharkę?
I pytanie - czy reflektory przednie od Legenda z 1999 - (po lifcie gładkie) będą pasowały do 1998?
Liczba postów: 817
Liczba wątków: 17
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
4
Pytanie zaiste retoryczne.
Nie sądze, że znajdziesz tu kogos kto odradzi Ci zakup Legenda jako modelu.
To są niezwykle trwałe i dopracowane mechanicznie konstrukcje.
Natomiast jesli chodzi o blachę, to jak w każdej Hondzie - czułym punktem są tylne nadkola i jesli jeszcze nie były reanimowane, to niebawem będą.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
Nadkola były reanimowane - tak mowi własciciel. Czy da się trochę podliftowac ten 98 rok by była jak 99?
Liczba postów: 66
Liczba wątków: 6
Dołączył: Oct 2010
Reputacja:
0
aby zmienić w wyglądzie zewnętrznym na po lift musisz wymienić
zderzak przedni
lampy przednie
błotniki przednie
maskę z grillem
wszystkie boczne listwy
tylny zderzak
tylne lampy
tylna blendę
problem jest nie tylko w cenach części do polifta przykład
98 / 99
przedni zderzak
150-250zł / 1000-1500zł
przednia lampa
150zł / 600zł
lecz też w kolorystyce
jedyny kolor który się pokrywa z poliftem to granatowy
w przedlifcie nie było czarnego - tylko szary
fioletowego po lifcie nie widziałem
a srebrny na 100% jest w innym odcieniu
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
Myślę, że JanG23 udzielił Ci bardzo wyczerpującej odpowiedzi. Jak dla mnie sprawa jasna.
Liczba postów: 817
Liczba wątków: 17
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
4
11-24-2011, 19:07
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-24-2011, 19:38 przez matti5d.)
Obawiam sie, że najzwyczajniej Legend nie jest dla Ciebie.
Te kalkulacje sa wzięte z sufitu. Zobacz jak trzymają cenę naprawdę zadbane egzemplarze bez gazu.
Technologicznie Corolla jest mocno z tyłu nawet za poprzednim Legendem KA7/8, poprzez róznego rodzaju oszczedności w procesach projektowych i produkcyjnych charakterystycznych dla modeli niskich klas.
W zasadzie nie ma co tutaj porównywać bo pomysł jest z czapy.
To tak jakby zestawić taką Corolle i Lexusa LS400, który premierę miał w 1991 roku, a jest technologicznym majstersztykiem. I nie, nie chodzi tu bynajmniej o szklane szkła reflektorów, czy żarówki H4 (które de facto są zaletą, bo to najtrwalsze z halogenowych żarówek).
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
nie będę się odnosić do tego porównania w szczególe, ale dodam, że szklane klosze to wymogi UE na tamte czasy, od 91' Acura USDM i JDM-y szły na gładkim szkle z poliwęglanu.
Moja rada: kup nowszą Corollę
v6