Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Acura 3.2TL 95r. - wszystkie problemy techniczne w mej limuzynie
#1
Witam Was serdecznie, nie mogę znaleźć ładowarki od aparatu dlatego jeszcze nie wstawiłem zdjęć, ale nie o tym ten wątek. Chcę ten samochód doprowadzić do ładu (Acura 3.2TL 95r. - odpowiednik Hondy Legend III).
Mianowicie jest w tym aucie sporo dupereli to zrobienia, które na pewno będę robił, jeśli nie przewyższą one wartości drugiego takiego samochodu w dobrym stanie. Albo nie, i tak to zrobię!
1) Przede wszystkim te, których duperelami nazwać nie można, czyli hamulce, pękła lewa tylna tarcza, została wycięta, następnie wyleciał zacisk po jakimś czasie, z zacisku tłoczek, który został zgubiony. Nie działa ręczny, chyba przez to, że nie ma lewej tylnej tarczy.
2) Wyszczerbione jest kółko od paska wielorowkowego, ubytek jest na tyle duży, że w najbliższym czasie dobrze by było wymienić (nacina pasek).
3) ABS na suchym się nie włącza, na mokrym się włącza, czy to jest powód do zmartwień? Chodzi przede wszystkim żeby się na mokrym włączał więc nie jest to duży problem.
4) Wycieraczki - działają tylko w trybie ciągłym albo pojedyncze przetarcie szyby. Jeśli bardzo krótko nacisnę na dół na manetkę od wycieraczek (mówię o pojedynczym przetarciu, ciężko mi się wysłowić ;p) to wycieraczka zatrzyma się na dole szyby, jeśli minie pierwsze hm... 10 cm to już dalej mogę puścić wajchę i się nie zatrzyma. Czytałem o podobnym problemie jak jeszcze jeździłem Roverem 400, ale nie pamiętam o co chodziło, mam nadzieję, że mnie zrozumieliście.
5) Podłużnice - są krzywe - były już poprawiane (wspawane były prawie na zawiasie drzwi - cyrk jak cholera, teraz są dobrze wspawane ale są ciągle trochę krzywe). Orientuje się ktoś mniej więcej jaki jest koszt poprawienia tego? Auto oczywiście podzwonne, ale to jak było naprawione to jest tragedia.
6) W silniku coś zaczęło pukać ostatnio (uprzedzę pesymistów - na pewno nie panewki). Tylko po zimnej nocce przez około 10 minut, zależnie od tego jak mocno zmarznięty jest rano. Moje podejrzenie to popychacze, co o tym sądzicie?
Przy tym jak jest zimny obroty falują - mianowicie obroty koło 1700-2000 rpm i spadają co ok. sekundę w dół do ok. 1000 rpm. Może świece? Pomysł W poprzednim samochodzie (Rover 400 - też miałem problem z obrotami i właśnie jedna świeca była winna).
7) Obejmy drążka stabilizatora pasują od Legenda? Potrzebne mi są, bo mam drążek luzem.
8) Kierunkowskazy - niestety po dzwonie wstawili zderzak od Hondy (bez kierunków w zderzaku, czyli tak jakby nie było jednej żarówki) i migają szybko. Wiecie może jak to rozwiązać?
9) Jeszcze trochę dupereli nie działa - klakson, tempomat, spryskiwacze, klima.

Jeśli ktoś z Was by dojrzał w moim opisie jakąś typową usterkę to będę wdzięczny, jeśli też macie jakieś części, które byłyby pomocne w eliminacji tych usterek to też mile widziane. I jeszcze jedno pytanie, do bardziej wtajemniczonych w Acury, skąd wy do cholery części bierzecie? Huh
Odpowiedz
#2
O ile mi wiadomo to odpowiednikiem Legend III jest Acura Rl 3.5 a nie 3.2 TL, ale nie wiem moze sie myle. A czesci do Acury prawie wszystkie sa na Amerykanskich stronkach wiec mozna zamowic jak sie zna dobrze angielski, w Europie raczej ciezko znalezc chyba ze wlasnie od Legenda pasuja ale tego to nie wiem. Z usterkami Ci nie pomoge bo sie nie znam Uśmiech Tu masz przykladowa strone, naprawde jest duzo czesci http://www.car-stuff.com/store/parts.php...63748+1562
Odpowiedz
#3
A częśći to się bierze ode mnie Oczko Daleko masz do Łodzi, może tutaj cos poradzimy?
Odpowiedz
#4
Wal do Petera , solidna firma.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#5
Peter, do łodzi mam 140km, czyli nie jest źle, a powiedz mi czy chcesz mi wpasować części od Legenda czy typowo pod Acurę też masz? Pytam bo niektóre części nie pasują i się parę razy przejechałem (co prawda bez konsekwencji bo zawsze się umawiałem na zwrot ze sprzedawcami).
Odpowiedz
#6
Części - częściami, w sumie to duzo z tego co potrzebujesz nie mam. Myslałem bardziej o mechanikach, którzy sa tu na miejscu i nieźle ogarniaja temat, moze nie wszystko bedzie do wymiany od razu? A konkretnie gdzie mieszkasz? BTW: Masz PW.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości