Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
c32a6 - uszczelka?
#1
Witam, koledzy. Mam taki problem, wstępną diagnozę postawiłem ale chciałbym żebyście mi powiedzieli, że jest inaczej. Do rzeczy, tydzień temu zmieniałem świece, tym już się chwaliłem, parę razy od tego czasu depnąłem żeby sprawdzić czy jest poprawa u góry (nie katuję auta na codzień), silnik oczywiście był dogrzany, pedał w podłodze oczywiście dostarczał silnikowi benzynę bezołowiową (Suprema 98). I teraz objawy: od jakiegoś czasu, chyba od kiedy strzelił mi gaz (dobra sekwencja ale coś przerywało, chyba parownik nie dawał rady a ja nacisnąłem mocniej na pedał, bo pierwsza myśl, to, że się coś zapchało, i strzał) słychać było przy gaszeniu jak schodzi powietrze (konkretnie jak gaszę silnik słychać "tsssssss"). Wczoraj dojrzałem majonezik pod korkiem oleju. 3 razy dostrzegłem, że wskazówka temperatury podniosła się ponad poziom, minimalnie i tylko na chwilę ale jednak. Czy to może być coś innego niż uszczelka pod głowicą? Ślepo zakładam, że pęknięcie głowicy odpada, tak po prostu bez żadnych podstaw. Bądźmy optymistami Szczęśliwy I jakie są mniej więcej koszty wymiany? Z góry dzięki.
Odpowiedz
#2
sprawdzaj poziom oleju czy Ci nie ucieka do wody no i sprawdź dokładnie kolor wody. nie wiem jak jest w Legendach i czy jest taka możliwość ale nalej wody do chłodnicy po korek i na odpalonym silniku obserwuj czy ciągle bąbelkuje....
Odpowiedz
#3
jedź na jakiś warsztat sprawdzić kompresję (60zł - dostaniesz wykres) i wszystko jasne

jeżeli poszła uszczelka, hmm koszta będą spore (kpl.uszczelek 50$+50$wysyłka, robota głowicy ok.500 + robocizna całości x2, bo lepiej wymienić komplet) liczyłem dla siebie, bo mam przycinający się zawór(zawory?) i stwierdziłem że używany silnik wyjdzie taniej. największa słabość dopadła mnie gdy zobaczyłem komplet uszczelek właśnie... niezłe puzzleUśmiech
Odpowiedz
#4
Trochę się pocieszam, bo okazuje się, że wzrost temperatury może być skutkiem awarii wiatraka, bo rano właśnie mi temperatura podskoczyła jak jechałem do roboty i momentalnie na bok i pod maskę i temperatura tak w połowie między czerwoną kreską a temperaturą roboczą, a wiatraka nie słychać Podejrzany. Oleju mi nie brał, płynu też nie ubywało, także wg mnie jest nadzieja. Zaraz pójdę sprawdzić jak tam olej i płyn ale wydaje mi się, że powinno być ok, jakby było inaczej dam znać. Uśmiech I jeszcze jedno, wzrost temperatury zauważam tylko pod odpaleniu zimnego silnika i jego dogrzaniu, mianowicie jak odpadam jest ok, temperatura na zegarach jest ok, dopiero po ok 5 minutach temperatura przeskakuje temperaturę roboczą, a po całkowitym dogrzaniu silnika wskazówka ani drgnie.
Odpowiedz
#5
jak tam węże przy gaszeniu silnika? Uśmiech
Odpowiedz
#6
Węże to sprawdzałem tylko te co idą od filtra powietrza do silnika, ale to chyba nic nie wnosi do tematu. Jutro rano daję daję do mechanika, niech mi powie jakie mam części skołować i po świętach robimy. Drążek stabilizatora, ta nieszczelność i zawieszenie (krawężnik zaliczyłem tyłem, na początku był śnieg a niestety w dalszej części łuku był sam lód). Uszczelka powinna być dobra... Miejmy nadzieję. Wszyscy się dziwią jaki ja jestem cierpliwy w stosunku do tego auta... Ale mnie to wcale nie rusza, tylko czasem mam chwile zawahania, jak części nie mogę dostać. Tarcze hamulcowe na tył ze Stanów muszę sprowadzać. Tyle, bo mi znowu ktoś mi napisze, że znowu się żalę na forum. Zdrowych i spokojnych świąt wszystkim życzę.
Odpowiedz
#7
chodziło mi o "węże" robiące tsssssssssss Oczko taki żarcik... a tarcze powinieneś dostać na allegro (mi brat znalazł za ok.130/szt.) chyba że masz wentylowane, to są śliczne na e-bayu (wpisz acura legend 3.2 - jest mnóstwo fajnych rzeczy)
Odpowiedz
#8
Właśnie sprawa jest tego pokroju, że ja mam Acurę TL a nie Acurę Legend i niestety tarcze nie pasują od żadnej innej Hondy ani Acury, jedynie dedykowane do TL'a (może od Hondy Inspire, ale jeszcze takiej me oczy nie widziały). Na ebay'u owszem, są ale jeszcze nie robiłem tam zakupów i kombinuję.
Odpowiedz
#9
(12-21-2011, 19:59 )kowal napisał(a): jeżeli poszła uszczelka, hmm koszta będą spore (kpl.uszczelek 50$+50$wysyłka,

jasne, wpuść go na uszczelki za 50 dolków, gość jak Cię dorwie to się nie poznasz Oczko

(12-24-2011, 8:35 )mati0072 napisał(a): Właśnie sprawa jest tego pokroju, że ja mam Acurę TL a nie Acurę Legend i niestety tarcze nie pasują od żadnej innej Hondy ani Acury, jedynie dedykowane do TL'a (może od Hondy Inspire, ale jeszcze takiej me oczy nie widziały). Na ebay'u owszem, są ale jeszcze nie robiłem tam zakupów i kombinuję.

zmierz średnicę zewnętrzną i grubość, dobierzesz myślę, coś bez problemu bo prawdopodobnie będą to te same tarcze co G2 na jednotłoczkowym zacisku.

Również odpuściłbym wyroby w klasie niskobudżetowej(150pln), a dlaczego to już odpowiedź znajdziesz na tym forum.

v6
Odpowiedz
#10
Już po kolacji wigilijnej.
@Legend95 - ze średnicą i rozstawem śrub nie ma problemu, bo kupiłem już po tych dwóch wymiarach tarcze od Accorda 3.0v6, ale okazało się, że były za "niskie" - wysokość w Accordzie to coś około 45mm a w TL'u to 79,8mm. Od Legenda inna średnica (282mm, a potrzebne 260mm), co już na wstępie je dyskwalifikuje. Jeśli mam wymiary szukanej tarczy to gdzie w ogóle takie poszukiwania zacząć? Bo chyba nie będę sprawdzał od każdego modelu wymiarów tarcz, bo mi życia nie starczy.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości