Liczba postów: 9
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
witam jak w temacie potrzebuje pomoc kogoś kto się zna na legendach II.
mam problem w postaci mechanika, który wymieniał mi uszczelki pod głowicą i pasek rozrządu po złożeniu wszystkiego do kupy założył na jednej głowicy źle pasek o jakieś pół kółka zębatego i podobno pokrzywiło tylko zawory. wymienił to na własny koszt, dodam, że uszczelkę pod głowicą założył drugi raz tą samą co według mnie nie jest ok.
mechanik stwierdził, że się nie zwulkanizowała i można ją założyć jeszcze raz.
od tego czasu po przejechaniu 200 km auto zaczęło głośno pracować na tej właśnie głowicy, oddałem go z powrotem do mechanika. on wymienił mi olej jeszcze raz i stwierdził że będzie ok. teraz przejechałem kolejne 200 i jest z powrotem problem w głośnej pracy. dodam, że na bagnecie mam biały kożuch i na korku oleju też, nie jest tego dużo ale jest.
mechanik podobno jeden z lepszych w łodzi.
co może być przyczyną, co mógł skopać??
proszę o poradę
Liczba postów: 27
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2011
Reputacja:
0
Miejscowość: Tarnów
Nie zakłada się drugi raz założonej wcześniej uszczelki, to pierwsza rzecz którą mógł skopać. Mógł dużo namieszać, a jak biały kożuch jest nadal po 2 zmianach oleju , to bardzo prawdopodobne że uszczelka puszcza nadal.
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
12-31-2011, 22:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-31-2011, 22:11 przez wrota.)
vtec, Piłsudskiego, nie jestem specjalnie zadowolony, nieznam żadnego dobrego zakładu od hondy wszyscy polecali mi tam.
Najgorsze, że wpakowałem w części kupe kasy bo wszystko w oryginale i taki psikus
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
2
Mam nadzieję że robiłeś na rachunek... BTW jakie koszta? Myślę o podobnym zabiegu. Jaką miałeś kompresję przed i po?
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
01-01-2012, 2:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-01-2012, 2:23 przez wrota.)
mam wszystko wbite w książkę serwisową, a na części mam faktury bo kupowałem na własny rachunek bo chciałem mieć włożone oryginały a nie zamienniki. kompresji nie wiem autko przed zachowywało si dobrze nie brakowało mu mocy silniczek palił od kopa itp. po prostu miałem wyciek oleju z głowicy, ktoś przede mną założył dwie uszczelki lewe i jeden kanał olejowy się nie zgadzał i ciekło
a koszta 2x uszczelka 520
2x uszczelka pokrywy zaworów 120
uszczelki na świece i zaślepki wałka ok 100
pasek rozrządu + napinacz 350
olej
płyn
robocizna ok 1200
trochę wcześniej świece denso irydowe
od razu wymieniałem też poduszkę skrzyni biegów, i olej ATF Z1, wahacze przód po 350 zł i tył po 320, więc troszkę wydałem i myślałem, że będzie zrobione dobrze a teraz muszę jeździć po reklamacjach
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
01-01-2012, 3:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-01-2012, 3:16 przez wrota.)
wiem, że wypadek ale chodzi mi oto co mogło oprócz zaworów sie rozwalić jak założył ten pasek źle, bo uszczelka założona drugi raz to też czy źle?? no i to że fachowiec to dlatego pojechałem do niego
Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Jeżeli pokrzywiło zawory to nie było pół zęba a co najmniej kilka (3-5).
Problemem nie jest drugi raz założona uszczelka a prawdopodobnie krzywa głowica lub blok.
Pytanie jak złożył hydrauliki i czy je odpuszczał?
Ale zaznaczam ,że to tylko moje dywagacje i nie muszę mieć racji !
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
nie pół zęba tylko ok pół koła zębatego a na pewno 1/3