Liczba postów: 131
Liczba wątków: 11
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
Ok, kontynuuję wątek, wężyk zmieniłem, bardzo prosta sprawa, 5 minut roboty. Tylko teraz problem, wydaje mi się, że z termostatem. Chyba się zacina. Mianowicie objawy są takie, że jak odpalam auto po postoju, wszystko ok. Po kilku minutach gdy temperatura jeszcze idzie w górę, wskazówka nie zatrzymuje się pod połową skali tylko idzie w górę pod czerwoną kreskę, gdy dojdzie pod czerwoną kreskę to spada do roboczej i potem już można jeździć i zupełnie nic się nie dzieje, wskazówka ani drgnie. Miał ktoś podobne objawy? Czy taki chwilowy wzrost temperatury w czymś szkodzi? Wiadomo, że jakby cały czas temperatura była wysoka to szkodzi, ale to jest około 20-30 sekund ponad połową skali. I jak byście proponowali to rozwiązać? Jedynie wymiana termostatu?
Liczba postów: 865
Liczba wątków: 13
Dołączył: May 2011
Reputacja:
2
Miałem podobnie, przyczyną był byt niski stan płynu (całkowity brak w zbiorniczku wyrównawczym). Warsztat zajmujący się elektryką dolał ok 1,5l... problem ustał. Elegancko sikający miałeś ten wężyk, patrząc na foto odniosłem wrażenie że leje po kostce i wiązce przewodów. Oby nie sknocił Ci elektryki. Termostat działa albo nie, prawdopodobnie masz coś z drożnością układu chłodzenia (pompa, kamień) ale pewny nie jestem.
Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Objaw raczej zacinającego się temostatu.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2012
01-19-2012, 7:08
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-19-2012, 7:09 przez krzys3800.)
Witam. Może termostat otwiera się za późno. Można sprawdzić go wrzucając do garnka z zimną wodą i podgrzać na kuchence. Jest tylko mały problem, a mianowicie trzeba być posiadaczem termometru, który wytrzymuje temp. ponad 100 stopni Celsiusza. Wyraźnie widać, w którym momencie się otwiera. Powinno być to ok. 80 st. (+/-). Pozdrawiam.
Nowy termostat kosztuje ok. 70 zł.
Liczba postów: 216
Liczba wątków: 4
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
Termostatu się nie regeneruje tylko wymienia na nowy, kosztują ok. 40-80zł (spójrz np. na allegro).
Im wyższa temperatura otwarcia np. 88st. tym cieplej w aucie. Na lato lepsze są, które otwierają się przy 76-78st.
Wybór należy do Ciebie.
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 11
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
No rzeczywiście, taniocha. Myślałem, że koło 200-300zł będzie kosztował. W takim razie nie ma się co zastanawiać. A jak to z tymi temperaturami otwarcia? Myślałem, że do każdej Legendy otwierają się w tej samej temp.