Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zestaw naprawczy przedniego zacisku hamulcowego
#11
Kolego ,taki tłoczek wkłada sie pokręcając nim jednocześnie.
Nie zdarzyło mi się jeszcze żeby nie wlazł.Zawstydzony
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#12
Tloczek oczywiscie wszedl, troche zle napisalem. Chodzi o to ze ciezko go wyjac, zdecydowanie za sztywno siedzi.
Odpowiedz
#13
A jak go wyciagasz? On siedzi tam dosyć mocno, ale to wystarczy pare razy wcisnac hamulec i sam wylazi.
Odpowiedz
#14
Albo dmuchnąć sprężonym powietrzem.
Sam wyleci!
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#15
Moze mi ktos doradzic jak sie zabrac za wymiane tej oslonki i pirscionka gumowego w zacisku hamulcowym ? Mam zestaw naprawczy i wstepnie tak ogladalem ta stara gume i dosyc sztywno ona siedzi i zastanawiam sie jak do tego sie zabrac, moze tam jest jakas zawleczka czy tym podobniej ?
Odpowiedz
#16
Wypchnij pedałem tłoczysko a resztę już zobaczysz co jak siedzi.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#17
Chyba mnie zle zrozumiales, tloczek to nie problem wyjadz bo zawsze hamulce sam naprawiam. Chodzi mi o sposob jak wyjadz ta oslone gumowa i pierscionek po wyjeciu tloczka. Moge sam poprobowac moze jakims nozem podwadzic to czy jakos inaczej ale moze ktos zna jakis latwiejszy sposob, moze ktos juz to wymienial ?
Odpowiedz
#18
No to ja już inaczej nie potrafię pomóc.
Przecież to wychodzi palcami nie rozumię co kombinujesz?
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#19
U mnie te gumy strasznie sztywno siedza i tak latwo nie da sie ich wyjac, moge na sile sprobowac cos poradzic ale nie chce nic zepsuc i zebym umial pozniej z powrotem nowe wlozyc. I dlatego pytam na forum czy moze juz ktos to wymienial.
Odpowiedz
#20
Tam nie ma czego zepsuć. Setki takich zacisków zrobiłem i nie widzę żadnego w tym problemu.
Trzeba je wyciągnąć , wyczyścić rowki ,osadzić nowe i po problemie.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości