Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Płynność" kierownicy
#11
Podpinam się pod temat. U mnie też się kręci jednym paluszkiem (Acura TL, 95r.) a opony mam 235, seryjnie też były 205. Cały układ wspomagania pewnie ten sam. Tylko u mnie taki problem jest, że jak auto zimne to wspomaganie strasznie przerywa, jest to strasznie wkurzające, ale trwa około 3-5 minut od odpalenia auta. A jeśli chodzi o te spryskiwacze to te dysze od Citroena pasują bez problemu? Bez żadnej rzeźby? Uśmiech
Odpowiedz
#12
Do Civica IV, V i VI gen pasują bez rzeźby, wyciągasz stary, wkładasz z citroena i masz spryskiwacze mgłowe. Sprysk legenda wyglądał podobni jak w civicu choć go nie wyciągałem, jeśli ma ktoś możliwość porównania sprysków civica ze spryskami legenda wszystko będzie jasne. Jedyną różnicą jest to że w sprysku citroena wypust na wężyk wychodzi pionowo, a w civicu na bok, ale w żaden sposób to nie wadziło.
Odpowiedz
#13
To fajnie, zainteresuję się tym w najbliższym czasie. Rozumiem, że cena 30 zł za 1 szt?
Odpowiedz
#14
30 pare za oba spryskiwacze w ASO citroena Uśmiech
Odpowiedz
#15
Zatem prośba do właścicieli Cifa o porównanie w/w.
Odpowiedz
#16
Bigul pardon ; Legend nie ma McPersonów tak,że nie posiada w takim przypadku obrotnic.
Za dużo tych tych aut przewalam i potem nie myślę o czym piszę.Zawstydzony
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#17
(01-26-2012, 3:24 )mati0072 napisał(a): u mnie taki problem jest, że jak auto zimne to wspomaganie strasznie przerywa, jest to strasznie wkurzające, ale trwa około 3-5 minut od odpalenia auta

Też to miałem....

sprawdź napięcie paska napędzającego pompę wspomagania. Jeżeli jest ok. to spróbuj użyć spreju do pasków (zwiększa jego lepkość, oczywiście od wewnętrznej strony).
Zamiast spreju można użyć zwykłego smaru. Efekt będzie taki sam, pasek również będzie ciszej chodził. Tak, tak.... ja też w to nie chciałem wierzyć, ale to naprawdę działa. Pasek nie ślizga się tylko zwiększa swoją lepkość. Oczywiście pierwsze co to sprawdzić naciąg.
[Obrazek: avatarrear.jpg]
Odpowiedz
#18
Jak to wszystko zbiega się w jedną całość, nie wiem od czego konkretnie, ale któryś pasek mam ponacinany bo mam wyszczerbione koło pasowe i dlatego też nie zmieniam pasków jak na razie bo po co, skoro i tak się zniszczą. Płyn od wspomagania chyba mam ponad poziom max. W każdym razie dzięki za konstruktywną radę, na pewno się przyda w przyszłym miesiącu jak będę badał temat tego wspomagania. Uśmiech
Odpowiedz
#19
W jaki sposób wymienić płyn do wspomagania? Słyszałem o sposobie strzykawki i odessaniu z zbiorniczka po czym pokręcić kierownicą i powtórzyć czynność lecz nie wiem czy to jest dobry sposób.

I jaki płyn najlepiej zalać?
Odpowiedz
#20
tu masz odpowiedź na wszystkie Twoje pytania...

http://www.atfinley.com/service/index.ph...690&r=0567
[Obrazek: avatarrear.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości