honda legend - strona główna

Pełna wersja: 3.2 V6 skrzynia
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam wszystkich,
mam pewien problem mianowicie posiadam legenda 92r 3.2 V6 ze skrzynią manualną i otóż przy ruszaniu z 1 nagle coś się stało i auto przestało ciągnąć. Słychać tylko głośne "mielenie" w skrzyni przy zapalonym aucie, biegi wchodzą normalnie ale samochód nie jedzie tylko "rzęzi". Przy kręceniu pół ośkami występuje to samo. Czy może ktoś się spotkał z czymś takim albo chociaż udzieli kilku porad jak wyciągnąć skrzynię z mojej hondy??
pozdrawiam
Ja to bym raczej obstawial na ktorys z przegubow. Widzialem taka sytuacje w pralce 3gen
luksa napisał(a):Witam wszystkich,
mam pewien problem mianowicie posiadam legenda 92r 3.2 V6 ze skrzynią manualną i otóż przy ruszaniu z 1 nagle coś się stało i auto przestało ciągnąć. Słychać tylko głośne "mielenie" w skrzyni przy zapalonym aucie, biegi wchodzą normalnie ale samochód nie jedzie tylko "rzęzi". Przy kręceniu pół ośkami występuje to samo. Czy może ktoś się spotkał z czymś takim albo chociaż udzieli kilku porad jak wyciągnąć skrzynię z mojej hondy??
pozdrawiam

jak dla mnie sprzeglo sie rozlecialo i od tego bym zaczal poszukiwania usterki, jesli nie to , to mozliwe ze posypaly sie jakies zebatki na wale glownym w skrzyni
Auto w ogóle nie jedzie - nie ruszy z miejsca? Jeśli tak właśnie jest to półoś ukręciłeś.
Skrzynie ściągamy - po prostu - odpinając wszystkie wtyczki, przewody, odkręcamy poduchy i kilka śrub co są wkręcone w blok. Potem dźwignia, odciągamy w tył kilka centymetrów i jebudu na ziemi. Ale najpierw ściągamy pół wydechu, katalizator i osłonę nad wydechem bo tam łapy nie wsadzisz - chyba, że od góry ale musisz mieć dluugą i cienką rączkę.
Bez niespodzianek, urwanych śrub itp po drodze - kilka godzin, pół skrzynki piwa i dużo ..urwów rzuconych i masz ją na dole. Tylko nie ściągaj jej samemu bo się zdziwisz
hehehehe podoba mi sie DIY Baltoma Szczęśliwy Szczęśliwy Szczęśliwy Szczęśliwy Ostatnie dwa zdania rozbrajaja hahahaha
Przepraszam za OT ale nie mogle sie powstrzymac Duży uśmiech
Givan napisał(a):hehehehe podoba mi sie DIY Baltoma Szczęśliwy Szczęśliwy Szczęśliwy Szczęśliwy
Przepraszam za OT ale nie mogle sie powstrzymac Duży uśmiech

a ja sie nie dziwie, skrzynka piwa wydaje sie byc niezbedna przy wszelkich naprawach, konstruktorzy legenda chyba nie zdawali sobie sprawy ze sie kiedys popsuje i trzeba bedzie go rozlozyc Duży uśmiech
przeguby są na pewno całe bo te "zgrzyty" to słychać w tylnej części skrzyni tylko że wszystkie biegi wchodzą? nic nie wydumam bede ściągał skrzynie. Czyli rozumiem kołyski nie trzeba opuszczać ani ściągać?
NIestety bez tego nie da się ustalić przyczyny "z góry"

Tak jak Ci mówiłem przez telefon, zwróć uwagę na sprzęgło, a potem na wałek (wieloklin) łączący skrzynie z dyfrem.

Jeśli się okaże, że skrzynia ok, sprzęgło OK to już jest mniej rzeczy do weryfikacji.
Witam
udało się ściągnąć skrzynie. Wiemy już jaka jest przyczyna: ottóż wałek z wieloklinem oraz zębatka z wieloklinem wewnętrznym są do wymiany. Dlatego mam też pytanie: czy ktoś ma może skrzynię manuala na części bądź części do skrzyni proszę o odp.
Moze byc cięzko ze skrzynią :?
Stron: 1 2