01-11-2016, 5:28
A co Ty Peter, zabezpieczasz czesci do Legendow? Jak cos to mam do Ciebie pisac czy jak? Poszukuje drewnianej, czarnej galki do zmiany biegow jakby co .
(01-10-2016, 10:53 )Legend95 napisał(a): [ -> ]będzie drogo.
ale jeśli go kochasz dasz radę
(01-11-2016, 22:00 )Ender2501 napisał(a): [ -> ]Tutaj jeden Rosjanin coś na temat naprawy pisał:
https://translate.google.pl/translate?hl...4953047%2F
Jest też sposób "deaktywacji" sprawnego systemu, oparty na opornikach, czyli standardowa metoda handlarzy.
Wbrew głosom oburzenia jest coś na rzeczy, gdy poczyta się na internecie o nadwrażliwości tego systemu i podatności na fałszywe odpalenie. Z drugiej strony system przyczynia się do zmniejszenia o 40% obrażeń głowy przy wypadkach z pieszymi (chociaż to podniesienie maski o 10 cm po odpaleniu nie wygląda z boku zbyt imponująco).
Nikt nigdy tego w ASO nie wymieniał? Bo naprawdę jestem ciekaw kosztów.
(01-11-2016, 5:28 )kemot napisał(a): [ -> ]A co Ty Peter, zabezpieczasz czesci do Legendow? Jak cos to mam do Ciebie pisac czy jak? Poszukuje drewnianej, czarnej galki do zmiany biegow jakby co .
(01-12-2016, 1:40 )stodolaedyszyn napisał(a): [ -> ]Podobno nawet wjazd w zaspe powoduje odpalenie systemu
(01-12-2016, 2:35 )Peter napisał(a): [ -> ](01-12-2016, 1:40 )stodolaedyszyn napisał(a): [ -> ]Podobno nawet wjazd w zaspe powoduje odpalenie systemu
Kto Ci takich głupot naopowiadał?
Jedynym znanym mi przypadkiem wzbudzenia systemu niezgodnie z przeznaczeniem było wjechanie w bardzo głęboką dziurę w drodze - co skończyło sie również uszkodzeniem zawieszenia ( Ukraina ).
W moim przypadku podczas drobnej stłuczki parkingowej mimo wgniecenia belki - system nie aktywował siłowników.