honda legend - strona główna

Pełna wersja: Łożysko McPhersona
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Przeglądam schematy kolumn McPhersona w swojej Hondzie i nigdzie nie widzę takiej części jak łożysko. EPC pokazuje tylko "strut mount" (i z przodu i z tyłu) i tyle. Czy łożysko jest zintegrowane z poduszką?
W zespole amortyzatora przedniego nie ma łożyska.
O to ciekawe. Coś mi trzeszczy przy skręcaniu kół jak zużyte łożysko amortyzatora (na postoju). Czyli jednak trzeba najpierw autko do góry podnieść i popatrzeć.
(03-28-2017, 21:01 )Reddwarf napisał(a): [ -> ]O to ciekawe. Coś mi trzeszczy przy skręcaniu kół jak zużyte łożysko amortyzatora (na postoju). Czyli jednak trzeba najpierw autko do góry podnieść i popatrzeć.

No raczej od popatrzenia trzeba zacząć Oczko
Obstawiam któryś ze sworzni ( na nich pracuje zwrotnica a nie na amortyzatorze ), może jakieś dźwięki masz z maglownicy.
Miałem to samo w Civicu i w Legendzie. Wymiana sworzni załatwiła sprawę.
(03-29-2017, 1:31 )Wojtek napisał(a): [ -> ]Miałem to samo w Civicu i w Legendzie. Wymiana sworzni załatwiła sprawę.

Widzę, że Honda ma w EPC tylko całe wahacze. W USA mają sworznie Mevotech ale ta firma mnie nie przekonuje. Jednak wg katalogów USA np to samo siedzi w wielu Civicach czy CRX. Pytanie jakie sworznie zakładałeś, bo jeśli pasowałby od CRX to chętnie wsadziłbym znakomite 555.
Nie pamiętam jakie dokładnie zakładałem, ale mój Legend to poliftowy KA9, a Civic to była V generacja z 1995 roku.
(03-29-2017, 6:00 )Reddwarf napisał(a): [ -> ]
(03-29-2017, 1:31 )Wojtek napisał(a): [ -> ]Miałem to samo w Civicu i w Legendzie. Wymiana sworzni załatwiła sprawę.

Widzę, że Honda ma w EPC tylko całe wahacze. W USA mają sworznie Mevotech ale ta firma mnie nie przekonuje. Jednak wg katalogów USA np to samo siedzi w wielu Civicach czy CRX. Pytanie jakie sworznie zakładałeś, bo jeśli pasowałby od CRX to chętnie wsadziłbym znakomite 555.

Nic Ci nie da dopasowanie sworznia z innego modelu bo w Legendzie wahacze są monolitami i sworzen nie jest wymienny - trzeba go wyciąć.
Lepeij oddaj wahacze do regeneracji.
Górne monolitami? Wątpię.
(03-29-2017, 22:07 )Reddwarf napisał(a): [ -> ]Górne monolitami? Wątpię.
Monolitami w sensie, że sworzeń nie jest przykręcany jako element wymienny tylko wprasowany w wahacz - producent nie przewiduje jego wymiany.
Oczywiście możesz sobie dobrać sworzeń o tych samych wymiarach, wycisnąć stary i wprasować nowy, nie jestem jednak przekonany co do trwałości takiego rozwiązania.
Stron: 1 2