05-18-2012, 20:08
05-19-2012, 19:52
U mnie wyszło 1950zł z roczną gw. za osł.przeg. z wym. , łaczniki stab.przed. , tuleja wach.prz.doln.prawy , wym.pł.ham. , sworzeń wah.tyl.dół prawy, sworz.wah.tył góra lewy , tuleje drąż. wzdł. tył prawa i lewa str. , tuleje dr.poprzecznych tył wewnętrzne , linka ham.ręcz.
Czyli same elementy bez amorków. Efekt zmieniający całkowicie prowadzenie auta. Chodzi oczywiście o regenerację. Zamienniki na allegro nieufnie wyglądają, org. kosztują kosmicznie (wahacz w aso ok.1300zł,zam.300-500,regen.wyjętego elem.100-150)
Może przepłaciłem, ale jestem zadowolony. 3G konstrukcyjnie chyba niewiele się różni?
Czyli same elementy bez amorków. Efekt zmieniający całkowicie prowadzenie auta. Chodzi oczywiście o regenerację. Zamienniki na allegro nieufnie wyglądają, org. kosztują kosmicznie (wahacz w aso ok.1300zł,zam.300-500,regen.wyjętego elem.100-150)
Może przepłaciłem, ale jestem zadowolony. 3G konstrukcyjnie chyba niewiele się różni?
05-19-2012, 20:36
w mordę zawieszenie chyba droższe niż w A8 .
Ori zawieszenie LMO (lemoforder), idące na pierwszy montaż, komplet na przód 3k PLN
Ori zawieszenie LMO (lemoforder), idące na pierwszy montaż, komplet na przód 3k PLN
05-19-2012, 20:52
Ja miałem chyba nigdy nietykany śmietnik. Dużo fleksowania, nowych śrub.