10-12-2011, 20:48
Stron: 1 2
10-12-2011, 22:05
Tylna jest taka sama dla całej generacji.
10-13-2011, 1:39
Moze ktos posiada jakies pogladowe zdjecie?
10-13-2011, 3:14
(10-12-2011, 22:05 )Peter napisał(a): [ -> ]Tylna jest taka sama dla całej generacji.
Peter nie siej zamętu
91-93 jest typ kręcony bezpośrednio do budy
93-96 jest typ kręcony do mocowania, które dopiero jest przymocowane do budy za pomocą 4 śrub. Takie rozwiązanie ma KA9, poducha wraz z mocowaniem pasuje z KA9(96-98) do KA7/KA8 93-96.
Jeśli macie 2 poduszki powietrzne z przodu tzn, że jest to półift i ma nowszy typ poduchy skrzyni.
Powyższe tyczy się Hondy z AT, Acura i MT mają inaczej.
10-13-2011, 4:30
(10-13-2011, 3:14 )Legend95 napisał(a): [ -> ]No to Prezes ćwieka mi zabiłeś. Przekładałem swego czasu skrzynie AT z przedlifta do polifta i nie dostałem sygnału, że są jakieś różnice w kwestii mocowania tylnej poduszki. NIe było mnie przy tym więc nie zwróciłem na ten temat uwagi. Wszystkich, których wprowadziłem w błąd przepraszam(10-12-2011, 22:05 )Peter napisał(a): [ -> ]Tylna jest taka sama dla całej generacji.
Peter nie siej zamętu
91-93 jest typ kręcony bezpośrednio do budy
93-96 jest typ kręcony do mocowania, które dopiero jest przymocowane do budy za pomocą 4 śrub. Takie rozwiązanie ma KA9, poducha wraz z mocowaniem pasuje z KA9(96-98) do KA7/KA8 93-96.
Jeśli macie 2 poduszki powietrzne z przodu tzn, że jest to półift i ma nowszy typ poduchy skrzyni.
Powyższe tyczy się Hondy z AT, Acura i MT mają inaczej.
10-13-2011, 4:54
dla pewności zbadałbym sprawę po tym serwisie
Skrzynie i ich mocowanie poduszek na 3 śruby są przez całą generację identyczne. Sama różnica tyczy się mocowania do nadwozia. Nic nie mówili bo pewnie przełożyli skrzynię i spieli ze starą poduchą bo w tą strone to będzie działać.
miałem obie poduchy w ręce i są inne.
Generalnie jeśli ktoś szuka komfortu w polifcie z AT to brać poduchę z KA9(koniecznie z mocowaniem). Sama poducha jest ciut większa i wzmocniona dodatkowo gumą, wygląda przy tym solidniej. Skrzynia się znacznie lepiej na niej zachowuje - tak jakby większej ogłady nabrała w delikatności zmiany biegów.
Skrzynie i ich mocowanie poduszek na 3 śruby są przez całą generację identyczne. Sama różnica tyczy się mocowania do nadwozia. Nic nie mówili bo pewnie przełożyli skrzynię i spieli ze starą poduchą bo w tą strone to będzie działać.
miałem obie poduchy w ręce i są inne.
Generalnie jeśli ktoś szuka komfortu w polifcie z AT to brać poduchę z KA9(koniecznie z mocowaniem). Sama poducha jest ciut większa i wzmocniona dodatkowo gumą, wygląda przy tym solidniej. Skrzynia się znacznie lepiej na niej zachowuje - tak jakby większej ogłady nabrała w delikatności zmiany biegów.
10-13-2011, 21:42
Nie ma mozliwosci zakupu poduszki z uzywanych czesci. Wiec moje pytanie brzmi czy mozna ją w jakis inny sposób "ratowac" np. zalac klejem+szczeliwem wurth k+d lub do szyb ?
10-24-2011, 4:30
Nie wiem czy podszka na 2-gim zdjeciu podpasuje pod moj ka8 (zdjecie nr 1). Prosze o pomoc.
http://vlep.pl/dj7v41.jpg
http://vlep.pl/pughib.jpg
http://vlep.pl/dj7v41.jpg
http://vlep.pl/pughib.jpg
10-24-2011, 6:08
wskazywałem Ci poduszkę via PW.
jeszcze raz:
przedlift:
a ze zdjęcia Twojego to polift.
różnica to poduszka przykręcana bezpośrednio do nadwozia-w przedlifcie jej mocowanie jest bardziej odstawione - mowa o tych 3 otworach.
Najkrócej mówiąc, przedlift =otwory do mocowania są na przestrzał i rozłożone na szerokość.
Polift-otwory są gwintowane i blisko siebie.
jeszcze raz:
przedlift:
a ze zdjęcia Twojego to polift.
różnica to poduszka przykręcana bezpośrednio do nadwozia-w przedlifcie jej mocowanie jest bardziej odstawione - mowa o tych 3 otworach.
Najkrócej mówiąc, przedlift =otwory do mocowania są na przestrzał i rozłożone na szerokość.
Polift-otwory są gwintowane i blisko siebie.
10-25-2011, 1:57
Wielkie dzieki
Stron: 1 2