KB1 - zawieszenie stuki - Wersja do druku +- honda legend - strona główna (http://honda-legend.pl) +-- Dział: Honda Legend (http://honda-legend.pl/forumdisplay.php?fid=2) +--- Dział: Honda Legend KB1 (http://honda-legend.pl/forumdisplay.php?fid=16) +--- Wątek: KB1 - zawieszenie stuki (/showthread.php?tid=2514) Strony:
1
2
|
KB1 - zawieszenie stuki - pawellqu - 11-05-2014 Witam, niestety zmagam się z dziwnymi stukami w zawieszeniu. Jestem na tyle słaby w te klocki, że sam nie szukam, tylko korzystam z warsztatów... w ASO stwierdzili, że wszystko ok (MASA Zielona Góra)- stuka nadal - w zakładzie od zawieszenia - jakaś część na wahaczu dolnym - cały do wymiany, tylko ASO... no to zrobiłem, koszt 3'000 brutto po rabacie (z jakimś dodatkowym łącznikiem, bo podczas wymiany im sie posypał)... stuka nadal - ASO stwierdziło, że chyba coś w przekładni kierowniczej i podobno można to regulować, ale ja do nich tracę zaufanie... żeby uściślić : jadąc wolno po podwórku, po dziurach jest ok, jak jadę po asfalcie z normalną prędkością, wystarczy najmniejsza studzienka i głuche wnerwiające stuki, jakbym maluchem jechał ...SKP też zaliczona - pod kątem tego stukania... i nic, wszystko 100%ok, gumy też nowe... plizz... jakieś pomysły ? RE: KB1 - zawieszenie stuki - Krzysztov - 11-05-2014 Generacja Legendy nie ta, ale ja się zmagałem z okrutnym stukaniem w zawieszeniu przez ostatnich kilka tygodni. Okazało się, że poluzowany był wieszak wydechu, a ponadto obejma tegoż czasami haczyła o jakąś blachę wydając okropne dźwięki. Zleć sprawdzenie elementów podwozia, ponieważ to nie musi być zawieszenie samo w sobie. Byłem z tym w 3 różnych warsztatach /w tym SKP/, wydałem niemało pieniędzy na wymianę różnych elementów i dopiero czwarty poprawnie zdiagnozował problem. RE: KB1 - zawieszenie stuki - Peter - 11-05-2014 KB1 ma sztywno zestrojone zawieszenie i ono samo w sobie pracuje dość głośno. U mnie na wyciszenie zawieszenie wpłynęła pozytywnie regeneracja maglownicy i wymiana końcówek drążków kierowniczych, na których były drobne luzy powodujace hałas. Poza tym wymiana wahacza górnego prawego, na którym był luz a generalnie ten element jest trudny do zdiagnozowania z założonymi kołami ( w SKP na ścieżce diagnostycznej nie odkręcają kół ). Ponadto, jak pisze Krzysztof warto przejżeć wszystkie ruchome elementy podwozia, również te z tyłu. RE: KB1 - zawieszenie stuki - maciej343 - 11-06-2014 Znam przypadek z nowego Accorda - objawy identyczne jak te które opisujesz, najpierw podejrzewaliśmy zawieszenie, potem mocowania wydechu itp, w końcu w ASO wymienili całą przekładnię kierowniczą...porażka RE: KB1 - zawieszenie stuki - marcintenisozo - 11-06-2014 (11-06-2014, 4:18 )maciej343 napisał(a): Znam przypadek z nowego Accorda - objawy identyczne jak te które opisujesz, najpierw podejrzewaliśmy zawieszenie, potem mocowania wydechu itp, w końcu w ASO wymienili całą przekładnię kierowniczą...porażka Ile taka impreza kosztowała? RE: KB1 - zawieszenie stuki - maciej343 - 11-06-2014 szczęśliwie auto było jeszcze na gwarancji, ale nowa przekładnia z robotą to jakieś 5k RE: KB1 - zawieszenie stuki - marcintenisozo - 11-06-2014 To w KB1 ASO zażąda jeszcze więcej pewnie. Masakra jeśli w takich autach po takim przebiegu pada przekładnia. RE: KB1 - zawieszenie stuki - Peter - 11-06-2014 Przekładnia w KB1 pada dzięki jakości naszych dróg i akurat nie jest to nic nadzwyczajnego. Element całkowicie poddający sie regeneracji - koszt to kilka stówek. RE: KB1 - zawieszenie stuki - marcintenisozo - 11-06-2014 Peter potrafi przywrócić sens jazdy Legendą RE: KB1 - zawieszenie stuki - andrzej1967 - 11-06-2014 W moim przekladnia byla wymieniana przy 120tys przynajmniej tak wynika z historii napraw samochodu,na ostatnim przegladzie195tys panowie znalezli luz w przekladni,jakis minimalny.Cos slabe te przekladnie nawet biorac pod uwage nasze drogi.Pozdrawiam |