honda legend - strona główna
"Płynność" kierownicy - Wersja do druku

+- honda legend - strona główna (http://honda-legend.pl)
+-- Dział: Honda Legend (http://honda-legend.pl/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Dział: Honda Legend KA8/KA7 (http://honda-legend.pl/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Wątek: "Płynność" kierownicy (/showthread.php?tid=970)

Strony: 1 2


"Płynność" kierownicy - bigul - 01-24-2012

Mam pytanie czy jest w ogóle możliwe poprawienie jakoś bez dużej ingerencji w auto płynnosci poruszania się kierownicy?
Jak tak to w jaki sposób?

I jeszcze pytanie odnośnie dyszy spryskiwacza ponieważ dość słabo psikają mi na szybe i takim dziwnym strumieniem czy jest możliwe jakoś poprawienie tego? Np, żeby pryskało taką mgiełką na szybe a nie skupionym strumieniem?
Poprzez wymiane tych elementów na masce czy cuś


RE: "Płynność" kierownicy - szymon16v - 01-25-2012

Co do spryskiwacza polecam zmianę dysz które masz, na dysze z citroena C3, koszt 30zł w ASO citroena. Miałem takie w civicu i były super. Nr części wg katalogu citroena to: 00006438V8.


RE: "Płynność" kierownicy - zibi54 - 01-25-2012

Co Ty rozumiesz przez płynność poruszania się kierownicy?
Czy gdy kręcisz masz przeskoki trudniej-lżej?


RE: "Płynność" kierownicy - bigul - 01-25-2012

Nie działa u mnie to źle czyli, że coś jest zepsute lecz zastanawia mnie czy jest jakiś sposób, żeby to usprawnić ponieważ troche opornie to idzie gdy muszę wykonać nagle pełen skręt. Posiadaczem auta jestem dopiero od roku więc nie mam porównania jak to chodziło za młodu.

Jestem świadom tego, że to auto ma swoje lata i nie osiągnie się takich cudów jak to teraz w autach jest, że jednym paluszkiem sie to robi.

Co do spryskiwaczy to właśnie myślałem nad zmianą dyszy lecz czy to wizualnie jakoś pasuje? I czy z podłączeniem nie ma problemów.



RE: "Płynność" kierownicy - danielofski - 01-25-2012

Stare nie znaczy gorsze. Nowe może być zaniedbane a stare utrzymane w dobrym stanie.

Na początek polecam wymianę płynu w układzie wspomagania PSF lub jakiś dobry ATF. Operacja nie jest ani droga ani trudna.

W moim staruszku od oporu do oporu kierownica kręci się bardzo lekko. Nie wydaje mi się, żeby w nowszym legendzie wspomaganie było mniej wydajne.


RE: "Płynność" kierownicy - maciej343 - 01-25-2012

a może masz za szerokie opony? 205mm szerokości to standard dla G2


RE: "Płynność" kierownicy - Peter - 01-25-2012

(01-25-2012, 3:03 )szymon16v napisał(a): Co do spryskiwacza polecam zmianę dysz które masz, na dysze z citroena C3, koszt 30zł w ASO citroena. Miałem takie w civicu i były super. Nr części wg katalogu citroena to: 00006438V8.

Szymon przymierzałeś te spryskiwacze do otworów w masce Legenda?




RE: "Płynność" kierownicy - zibi54 - 01-25-2012

Nawet przy 205-kach w G1 kierą można kręcić jednym palcem.
Pytanie czy masz sprawne obrotnice na amortyzatorach?


RE: "Płynność" kierownicy - bigul - 01-25-2012

W sumie racja płyn w układzie wspomagania już dawno nie był wymieniany chociaż nie wydaje mi się, żeby to mogło mieć jakiś zauważalny wpływ.
No ale zobaczymy Uśmiech Tylko jeszcze czy to musi być jakiś konkretny płyn? Opony mam minimalnie szersze

Co do spryskiwaczy to na allegro jest mase jakiś "uniwersalnych" lecz czy w przypadku legenda ta uniwersalność się sprawdzi to nie wiem.

Co do amortyzatorów przednich wiem, że są już w kiepskim stanie jeżeli mowa o amortyzacji pojazdu więc na pewno za jakiś czas idą pod młotek. A to jest jedna część obrotnica+amortyzator?


RE: "Płynność" kierownicy - Ciapeek1991 - 01-25-2012

witam panow po krotkiej przerwie Ja mam w moim legendzie 215 i kierownica idzie jednym paluszkiem UśmiechUśmiech