Liczba postów: 170
Liczba wątków: 28
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
Mam pytanie czy jest w ogóle możliwe poprawienie jakoś bez dużej ingerencji w auto płynnosci poruszania się kierownicy?
Jak tak to w jaki sposób?
I jeszcze pytanie odnośnie dyszy spryskiwacza ponieważ dość słabo psikają mi na szybe i takim dziwnym strumieniem czy jest możliwe jakoś poprawienie tego? Np, żeby pryskało taką mgiełką na szybe a nie skupionym strumieniem?
Poprzez wymiane tych elementów na masce czy cuś
Liczba postów: 27
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2011
Reputacja:
0
Miejscowość: Tarnów
Co do spryskiwacza polecam zmianę dysz które masz, na dysze z citroena C3, koszt 30zł w ASO citroena. Miałem takie w civicu i były super. Nr części wg katalogu citroena to: 00006438V8.
Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Co Ty rozumiesz przez płynność poruszania się kierownicy?
Czy gdy kręcisz masz przeskoki trudniej-lżej?
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 28
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
0
Nie działa u mnie to źle czyli, że coś jest zepsute lecz zastanawia mnie czy jest jakiś sposób, żeby to usprawnić ponieważ troche opornie to idzie gdy muszę wykonać nagle pełen skręt. Posiadaczem auta jestem dopiero od roku więc nie mam porównania jak to chodziło za młodu.
Jestem świadom tego, że to auto ma swoje lata i nie osiągnie się takich cudów jak to teraz w autach jest, że jednym paluszkiem sie to robi.
Co do spryskiwaczy to właśnie myślałem nad zmianą dyszy lecz czy to wizualnie jakoś pasuje? I czy z podłączeniem nie ma problemów.
Liczba postów: 216
Liczba wątków: 4
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
Stare nie znaczy gorsze. Nowe może być zaniedbane a stare utrzymane w dobrym stanie.
Na początek polecam wymianę płynu w układzie wspomagania PSF lub jakiś dobry ATF. Operacja nie jest ani droga ani trudna.
W moim staruszku od oporu do oporu kierownica kręci się bardzo lekko. Nie wydaje mi się, żeby w nowszym legendzie wspomaganie było mniej wydajne.
Liczba postów: 247
Liczba wątków: 18
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
Miejscowość: Poznań
a może masz za szerokie opony? 205mm szerokości to standard dla G2
Liczba postów: 675
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Nawet przy 205-kach w G1 kierą można kręcić jednym palcem.
Pytanie czy masz sprawne obrotnice na amortyzatorach?
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY