Widziałem kiedyś film z KA8 RWD. Rosja albo USA, nie pamiętam. Jak znajdę, to się podzielę. Generalnie nie ma rzeczy których nie da się zrobić z samochodem, ale barierą są pieniądze.
Ze strojeniem nie ma problemu, robisz to na jakimś standalone, np. EMU od Ecumaster. Natomiast skrzynia w Legendzie to duży kłopot, bo jej układ jest dosyć nietypowy - wzdłużne położenie i napęd na przód. W samochodzie z RWD jeśli skrzynia nie wytrzyma, to kupujesz za grosze Getrag z e39 530d, montujesz go do silnika za pomocą flanszy (robisz rysunek techniczny, kupujesz odpowiedni plaster aluminium, zlecasz wykonanie komuś z maszyną do wycinania wodą). Sprzęgło dobierasz samodzielnie - trzeba policzyć z jakiego materiału, kupić odpowiednie tarcze, docisk, dwumasę, odpowiednio je porzeźbić, zmodyfikować i dopasować. W KA8 trzeba by się sporo nagłówkować jak to sensownie zrobić bez prucia całej budy i zmiany rodzaju napędu. Niestety do C32 chyba nie ma kutych tłoków, korbowodów, mocnych szpilek, stalowych uszczelek - tu mógłby być kłopot. Kolektor to rzeźba na własną rękę, tak jak układ intercoolera i cały wydech. Jak nie wiesz jak to policzyć - zleć komuś kompetentnemu. Dobrze byłoby zainwestować w dodatkową chłodnicę oleju. Wtryski i większą pompę paliwa spokojnie dobierzesz z czegoś na rynku.
Powodzenia!
PS. Moim zdaniem w Legendzie kompresor robiłby robotę
Nawet kiedyś chciałem taki zrobić, ale przy całej mojej sympatii do KA8 doszedłem do wniosku, że to gra niewarta świeczki.